Elak och tung.

#1 - 28 juni 2007 21:52
När jag ligger och sover vill min katt alltid ligga i sängen med mig, på min vänstra sida. Dock hoppar han alltid upp på min högra sida, för att sedan springa över mig till min vänstra sida, där han sedan kör in huvudet i mitt öra och kycklingpiper. Han är söt. :)
#2 - 29 juni 2007 15:21
Hehe. Skulle lika gärna kunna vara en beskrivning av en pojkvän! :D
#3 - 29 juni 2007 17:20
Haha, som kycklingpiper i örat?
#4 - 30 juni 2007 16:28
Jag tycker du skall vara glad att du bara har en tjock kyckling i sängen, när det är vinter och snön yr utanför fönstrena så kan jag ha alla Nio !!!! i sängen. Då är det trångt kan jag lova, och det gäller att ligga still så att ingen får för sig att det är en råtta under täcket och anfaller :)

/B
#5 - 30 juni 2007 16:40
Jens A. skrev:
Hehe. Skulle lika gärna kunna vara en beskrivning av en pojkvän! :D

Blossom7 skrev:
Jag tycker du skall vara glad att du bara har en tjock kyckling i sängen, när det är vinter och snön yr utanför fönstrena så kan jag ha alla Nio !!!! i sängen. Då är det trångt kan jag lova, och det gäller att ligga still så att ingen får för sig att det är en råtta under täcket och anfaller :)

/B

Tycker det låter som ytterligare en beskrivning av pojkvän/er:p?
#6 - 30 juni 2007 16:44
Blossom7 skrev:

/B

Jag var ju förutseende, och skaffade en egen säng till katterna. Den ena sover faktiskt där de få tillfällen då han sover, men den andra tycker att min säng är mycket bättre. En gång när jag inte visste att han låg där körde han in en tass under ryggen på mig. Jag fick spel, för min första tanke var att det var en fet, hårig larv. :p
#7 - 30 juni 2007 18:06
ansjo skrev:
Tycker det låter som ytterligare en beskrivning av pojkvän/er:p?

Dom kanske får för sig att det är en mus under täcket?????[:-65] Näe! tror det har gått troll i vissa trådar??????;)
#8 - 30 juni 2007 18:32
Nu börjar fantasin skena tycker jag :)
Kan säga att jag har en docksäng ståendes brevid sängen, där sover iallfall en av katterna.
/b
#9 - 3 juli 2007 12:56
min katt ligger alltid i min säng när jag ska sova, han ligger på täcket mellan mina ben och så spinner han hela natten, haha
#10 - 3 juli 2007 22:03
Min ena katt roade sig med att försöka ha ihjäl en fluga idag.. Problemet var bara att flugan satt på mig, helt plötsligt hade jag alla hans klor i benet. Om och om igen..
#11 - 9 juli 2007 01:49
Jo katterna gillar när det är musar i sängen.
#12 - 9 juli 2007 12:25
Ja. Och möss. :)
#13 - 9 juli 2007 15:38
Hmm... Nu blev jag ju nästan generad...[:I]
Bilagor:
#14 - 9 juli 2007 17:37
maria_ skrev:
Ja. Och möss. :)

Nu blev jag nyfiken här.. Gillar katter både musar och möss?[:-75]
#15 - 9 juli 2007 18:18
Fiddan skrev:
Nu blev jag nyfiken här.. Gillar katter både musar och möss?[:-75]

Mest möss..
#16 - 9 juli 2007 19:57
nu blir jag avsundsjuk på er alla som har katter!......jag vill också ha en katt och gosa med på kvällarna, och som väcker en på morronen med sitt spinnande :)......mhmhmh.....måste skaffa mig en katt när jag flyttar hemifrån :D
#17 - 9 juli 2007 20:04
Sara...

Sara1111 skrev:
Hmm... Nu blev jag ju nästan generad...[:I]

...generad? Då har du inte varit med tillräckligt länge på Zoopet - det vänder!:D:D:D:D
#18 - 9 juli 2007 20:55
macke_fisk skrev:
nu blir jag avsundsjuk på er alla som har katter!......jag vill också ha en katt och gosa med på kvällarna, och som väcker en på morronen med sitt spinnande :)......mhmhmh.....måste skaffa mig en katt när jag flyttar hemifrån :D

De är ännu bättrare i verkligheten. :)

Annons