32% av Sveriges samlade fotbollsexpertis tror att Elfsborg tar SM-guld
Vi får väl hålla tummarna att det blir sant så här innan start...
Jesper G skrev:Tyvärr. I år är det dags för Helsingborg. Vi slog ju Svenska mästarna i lördags.....
Kjell Fohrman skrev:Men årets svenska mästare har Helsingborg redan fått stryk av i år:D
Jesper G skrev::D Tur att träningsmatcherna inte räknas...
Kjell Fohrman skrev:Var det inte det som du själv gjorde i ditt inlägg innan:p
Jesper G skrev:Nja. Super cupen räknas väll inte riktigt som träningsmatch? :D
Kjell Fohrman skrev:Vem bryr sig om den förutom de närmast sörjande:p
Kjell Fohrman skrev:Brunt gräs:p
Guy Palm skrev:Talade med en av vaktmästarna, färgen var slut :)
dreas skrev:Jag är ledsen (för er) att säga det men Malmö FF tar hem det i år igen!
Kjell Fohrman skrev:Tycker för övrigt att det var bedrövligt att inte denna match visades på TV igår. Det visas väl årligen 500 eller 1000 (eller nåt sånt) fotbollsmatcher på svensk TV - men årets viktigaste match för svensk fotboll visades inte:mad:
Kjell Fohrman skrev:Länge sedan det skrevs i denna tråd.
Trots att Elfsborg egentligen har spelat rätt kasst så är det väl fortfarande möjligt att rubriken för tråden uppfylls:D
Däremot har ju de (och även övriga svenska lag) spelat rätt dåligt i Europa League.
Däremot - ett stort grattis till Malmö FF för framgångarna i Champions League. Väldigt positivt att ett svenskt lag har gått så pass långt
Guy Palm skrev:Inte så viktigt att visa matcher som spelas utanför Stockholm
Bygert skrev:Kära nån, sitter jag och läser trådar om fotboll, då måste jag vara kroniskt uttråkad." target="_blank">
I alla fall, det där bruna gräset måste bero på att de inte anlitat fotbollstränare Bob Lindeman.
sme_h skrev:Håller tummarna för Banguras ett tag till. Många matcher kvar!
Kjell Fohrman skrev:Skit också -Malmö räckte inte till mot Dinamo Zagreb:mad:
VisualDarkness skrev:På tal om Malmö så är Filip Stenström min kompis bror och jag kan säga att alla var lättade efter matchen mot Rangers. :)
Kjell Fohrman skrev:Fast knappast efter denna:p