Emo

#1 - 15 december 2010 16:03
tja,
imorgon ska min klass klä ut sig till emo när vi ska spela Volleyboll hela dagen. har ni några tips som jag kan ha nytta av imorgon? hur jag ska klä mig, sminka mig, m.m. :D
jag är en kille om det kan underlätta lite. :p
#2 - 15 december 2010 16:08
svart läppstift, svart nagellack, mycket svart kajal.. rita en svart stjärna med en sminkpenna bredvid ögt också ;) (Och fejkskärsår över hela armarna ;) )
#4 - 15 december 2010 16:21
Såhär såg jag ut för lite mer än två år sedan när vi abiturienter hade emo-dag i gymnasiet :p Men den svarta rosett jag hade i håret har visst hunnit trilla bort där...

[ATTACH=CONFIG]40328[/ATTACH]
#5 - 15 december 2010 16:26
Miliimli skrev:
Såhär såg jag ut för lite mer än två år sedan när vi abiturienter hade emo-dag i gymnasiet :p Men den svarta rosett jag hade i håret har visst hunnit trilla bort där...[ATTACH=CONFIG]40328[/ATTACH]

Vart är den svarta frisyren ;)
#6 - 15 december 2010 16:35
Haha, sorry ville inte färga mitt hår svart för bara en dag :p
#7 - 15 december 2010 16:48
mesigt mli. hade jag gjort på en gång. :P
#8 - 15 december 2010 17:44
Emo, eller "Fashioncore" som det heter ska man ha mörka tighta kläder med lite kontraster, och ett bälte med nitar men inte för mycket nitar för då blir det goth lulz, man kan ha flera bälten ett som håller upp byxan och ett som sitter lite snett ovanpå. Platta håret så det blir rakt, och styla det. Sedan om du vill sminka dig som en tjej så sminka ganska så mycket svart runt ögonen så ¨ögonen ska se lite större ut, om inte så ta bara lite eyeliner, inget svart läppstift, då blir det mer åt goth hållet.
#9 - 15 december 2010 23:50
skit i att komma, det gör emos... det är ändå ingen som ser dem för den de verkligen är...

EDIT: istället kan du ju hänga i en galleria och smygröka...

Annons