Endlers guppy

#1 - 26 maj 2007 12:17
Hej , Endlers , de får ju många yngel och har hört att de inte äter upp dem heller. Hur ska man göra när det blir för många? :P
/Emelie
#2 - 26 maj 2007 14:28
ge bort dom?
#3 - 26 maj 2007 14:38
min endlers käkade upp näst intill 3 kullar. 2 yngel kvar som snart ska gå över till sovrumskaret igen.
#4 - 26 maj 2007 15:13
dancehall skrev:
Hej , Endlers , de får ju många yngel och har hört att de inte äter upp dem heller. Hur ska man göra när det blir för många? :P

/Emelie

wierdalien skrev:
ge bort dom?

Finns typ inte någon som jag skulle kunna ge bort de till :/
/Emelie
#5 - 26 maj 2007 15:36
kolla med fiskäffärer, lägg ut annonser här, blocket osv ^^,
#6 - 26 maj 2007 15:52
Emelie e du nått i stockholm? i så fall kan du gärna ta med till mig...
#7 - 28 maj 2007 09:32
wierdalien skrev:

Hehe , ah ja brukar vara där. Bor ungefär 40 min ifrån så det blir någon gång i veckan :)
/ Emelie
#8 - 28 maj 2007 09:48
wierdalien skrev:

Sköt era affärer via pm och inte i forumet
#9 - 28 maj 2007 20:48
Norrland skrev:
min endlers käkade upp näst intill 3 kullar. 2 yngel kvar som snart ska gå över till sovrumskaret igen.

Mata mer och ha mer växter (i alla nivåer) så löser det problemet sig självt...:D
#10 - 28 maj 2007 20:49
Guy Palm skrev:

...jag kan bara instämma....:)
#11 - 29 maj 2007 17:10
tummen skrev:
Mata mer och ha mer växter (i alla nivåer) så löser det problemet sig självt...:D

växterna hade knappt kommit upp vid de kullarna. matar 2 ggr/dag typ och vill ju helst inte övermata...
#12 - 29 maj 2007 17:26
Guy Palm skrev:

[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Är det inte en affär när det blir pengar inblandade? Är det förbjudet att skriva att man vill ge bort fiskar?[/FONT][/SIZE]
#13 - 31 maj 2007 21:50
wierdalien hade ju kunnat pma dancehall istället för att fråga om hon är i stockholm något här i tråden, då måste det inte vara pengar inblandade - exempelvis så är en bytesaffär även den en affär även fast det inte är pengar med i bilden.

Andra konstruktiva tips [för att återgå till trådens ämne] är ju att rent rått ta ynglen och mata andra fiskar med dem, inte något jag själv skulle vilja göra dock men ett tips åtminstone. Men ge till fiskaffär är ett annat, som redan blivit sagt.

Själv så "utrymde" jag ett akvarie till när mina endlers blev för många och har dem nu i 2 kar och ska så fort ynglen växt till sig ordentligt gå till en zoobutik med dem. :)
#14 - 1 juni 2007 06:39
rsoderberg skrev:
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Är det inte en affär när det blir pengar inblandade? Är det förbjudet att skriva att man vill ge bort fiskar?[/FONT][/SIZE]

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Att läsa under regler för forumet[/COLOR][/FONT]
9/ Annonser

Det är inte tillåtet att annonsera (vare sig köpa, sälja, byta, skänka etc.) i forumet. Den som bryter mot detta och lägger in en annons i forumet kommer att få en räkning på 300 kr.

Den som lägger in en kommersiell annons kommer att få en räkning på 1.000 kr.
#15 - 1 juni 2007 08:14
wierdalien skrev:

Hej

Jag har endles, kom o hämat om du vill

mvh

Fredrik
#16 - 1 juni 2007 10:20
Brevis06 skrev:
Hej

Jag har endles, kom o hämat om du vill

mvh

Fredrik

Läs precis ovanför dig!!!

*hytta med handen* Det finns faktiskt PM på zoopet använd dom!!

Annons