Hej!
jag undrar lite vad ni kan ha för talanger förutom akvariestik?
själv är jag e himla bra på höjdhopp (har tagit 1,14) fast jag bara är 10.:)
3 guppy skrev:Hej!
jag undrar lite vad ni kan ha för talanger förutom akvariestik?
själv är jag e himla bra på höjdhopp (har tagit 1,14) fast jag bara är 10.:)
Kjaer skrev:Tyckte du skrev att du var 11 førut...:confused:
Jag ær bra på att... hmm.... vænta lite jag måste tænka... Ja, just det! Jag ær bra på att, att... øhh. Nej, gløm det. Jag återkommer nær jag har kommit på nått;):D
stene skrev:Har en sak jag är bra på:p pratar flytande Danska när jag är väldigt berusad detta kan jag inte annars:Dfunkar rätt så bra när man är där och ölen flödar:D
Kjaer skrev:Ja nu kom jag på ad jag ær bra på!! Jag ær bra på att prata danska - utan att vara berusad.
Kan det møjligen bero på att jag ær dansk?
Ps. Stene: Om du vill prata danska utan att vara berusad kan du stoppa en potatis i munnen. Funkar hur bra som helst.:D
stene skrev:Har en sak jag är bra på:p pratar flytande Danska när jag är väldigt berusad detta kan jag inte annars:Dfunkar rätt så bra när man är där och ölen flödar:D
Kjaer skrev:Tyckte du skrev att du var 11 førut...:confused:
Jag ær bra på att... hmm.... vænta lite jag måste tænka... Ja, just det! Jag ær bra på att, att... øhh. Nej, gløm det. Jag återkommer nær jag har kommit på nått;):D
maria_ skrev:Haha, för en svensk kan det vara lite svårt att tolka vad du säger ibland. Trodde först du skrev "vänta lite jag måste tanka". :)
Kjaer skrev:Ja, du.. Det ær inte lætt att vara dansk:)
Min svenska ær lite rostig eftersom jag har flyttat tillbaka till Danmark och har dærfør anvænt hela min hjærnkapacitet på att læra att skriva rigtig danska igen...
Fast jag ska snart flytta tillbaka till Sverige och då måste jag læra svenska igen[:-118]
Kjaer skrev:Ja, du.. Det ær inte lætt att vara dansk:)
Min svenska ær lite rostig eftersom jag har flyttat tillbaka till Danmark och har dærfør anvænt hela min hjærnkapacitet på att læra att skriva rigtig danska igen...
Fast jag ska snart flytta tillbaka till Sverige och då måste jag læra svenska igen[:-118]
Tropfrog skrev:Jag börjarf bli ganska så duktig på tapetsering, golvläggning, kakling, snickring, målning, rördragning och trädgårdsarbete. Livet i villa!!
Jag har en karriär som fridykare bakom mig, där jag dykt 51 meter djupt och hållt andan i 5:46. På den tiden var jag ganska så duktig löpare, simmare och cyklist också.
Den enda talangen utöver akvaristik som jag hållt fast vid länge är att vifta på öronen, och det är jag fantastiskt duktig på.
Hmmm, vänta nu ett orupcitat kanske skulle passa in också här "jag är en djävul på kärlek".
MVH
Magnus
Tropfrog skrev:Jag börjarf bli ganska så duktig på tapetsering, golvläggning, kakling, snickring, målning, rördragning och trädgårdsarbete. Livet i villa!!
Jag har en karriär som fridykare bakom mig, där jag dykt 51 meter djupt och hållt andan i 5:46. På den tiden var jag ganska så duktig löpare, simmare och cyklist också.
Den enda talangen utöver akvaristik som jag hållt fast vid länge är att vifta på öronen, och det är jag fantastiskt duktig på.
Hmmm, vänta nu ett orupcitat kanske skulle passa in också här "jag är en djävul på kärlek".
MVH
Magnus
THE_DUDE skrev:men att skryta är du inte bra på eller? :p
Fellan skrev:humm, rätt bra på att skratta ^^
jag kan jonglera med tre bollar, haha. jag klarar av att låta bli att äta ur godispåsen som står på mitt rum (btw godiset i den börjar bli gammalt nu xD). jag är duktig på att få ärr (om man nu ska se det som enn talang...). och sen så är jag är jätteduktig på att göra fula miner på kort :D
Malinitzi skrev:[COLOR=indigo]Rätt bra på att skratta = talang helt klart....[/COLOR]
[COLOR=#4b0082]Jonglera = talang helt klart...[/COLOR]
[COLOR=#4b0082]Låta bli godispåsen? = ingen talang...[/COLOR]
[COLOR=#4b0082]Få ärr = ingen talang[/COLOR]
[COLOR=#4b0082]Göra fula miner på kort = talang helt klart:D[/COLOR]
Malinitzi skrev:För att kunna jonglera bör man ha s k bollsinne och balans, klart en talang...
Fellan skrev:WOHO!! tre talanger :D
ingen annan som kan jonglera?? jag menar, så svårt är det ju inte! trodde att det var för vanligt för att räknas som talang :p
3 guppy skrev:är något av detta en talang
1,14 i höjdhopp för en 10 åring?
Förväxla mina åldrar;)?
Käka as mycket choklad?
slå mamma med 5 minuter på 2000 meter?
Sjunga `´Oriunde ai fi``?
bara undrar
ize skrev:Den som anklagar andra för att skryta är ofta den som själv känner sig underlägsen, eller? Detta är en ju en tråd om våra talanger, får man då bara ha ett visst (litet) antal talanger för att det ska vara godkänt? Eller måste talangerna beskrivas som negativa för att inte skrämma skiten ur vissa? *mutter*mutter*jante*mutter*mutter*
Det är ju skitgrymt att vara händig, och jag vill också kunna hålla andan i 5 min, bara coolt att någon kan det..
Jag har för övrigt rätt bra på att dansa för att vara en dansgolvsamatör :D
Malinitzi skrev:För att kunna jonglera bör man ha s k bollsinne och balans, klart en talang...
ize skrev:Abselut! Jag vet inte hur många gånger jag försökt lära mig jonglera men kommer aldrig förbi två bollar .. men så har jag inget bollsinne heller.. eller balans såvida jag inte sitter på hästryggen. Då är (hrm.. var kanske är rättare tempus) det inte lätt att få av mig
miluhe skrev:Såg för några år sen en tjej som kunde sjunga lilla snigel med stängd mun. Jag provade och är skitduktig på att sjunga lilla snigel med stängd mun. Men man ser ut som en idiot under tiden:)
Vic skrev:Här har du allt en som kan jonglera! Allt från suddgummin till basketbollar:)
Annars så är jag väl en som har många, fast "mindre" talanger.. kan stå på händerna i 20 sek, ganska duktig på studsmattan, Det mesta inom gymnastik förutom sport. Kan göra konstiga saker med kroppen som inte riktigt går att förklara, ganska vig då.