Ett kort inlägg

#1 - 7 maj 2011 19:12
Idag dök miluhe upp igen, stolt mormor :D
Men jag saknar några andra, S-sund med sina underfundiga bloggar ( säger man så?).
Mogwai? vart har hon tagit vägen.
Sonjas fina bilder.
Muppins var länge sen jag såg????? Saknar dina fjordöron.
Och han som jobbade på bilbesiktningen, som jag givetvis inte kommer på namnet på nu, men han bytte arbetsplats till något annat bilrelaterat.

Som sagt ett kort inlägg, men jag blev påmind om vilka bloggar jag gillade att läsa och hoppas att få läsa igen. Och jag har säkert glömt någon och det ber jag om ursäkt för!

/B
#2 - 8 maj 2011 06:12
drd kanske du menar:)? Han är säkert snart på G igen...
Men jag håller med dig, det är ganska många som har försvunnit genom åren och bara en handfull som är kvar sedan jag blev medlem här på Zoopet.
#3 - 8 maj 2011 08:02
Undrar oxå... har ni "bara" lagt av att blogga (eller bytt adress)? Eller - ve o fasa - slutat snickra, rida, fotografera och sålt akvariumen.

Och Morellen, Lasse, Mumin, Klinten, Mamma Mia och Miiaoo... var blev ni av?
#4 - 8 maj 2011 16:42
Mumin har haft rätt mycket och inte varit så värst inspirerad. Men det kommer nog.
#5 - 9 maj 2011 09:49
De nämnda personerna har fort genom huvudet på mig med. Kanske Facebook lockat dem mer än zoopet? Själv känner jag att jag håller på att trilla av lite på akvariefronten. Så mycket annat som händer just nu!! Men jag smyger i alla fall omkring på zoopet och kollar läget. :D
#6 - 9 maj 2011 11:21
Neeej, kom igen nu C.Ciklid... inte du med [:-118]!
Facebook är kul i perioder, har oxå skaffat ett konto där på gamla dar [:o]...
#7 - 9 maj 2011 18:32
Ok, jag lovar att jag kommer slänga in något blogg inlägg då och då. :) Fast just nu kommer det nog handla om bilar å olika träffar.... Kanske kommer det något djur relaterat från Eskilstunas zoo eller kanske Kolmården under de närmsta månaderna. Försöker övertala gubben att ta pv och husvagn ner till Kolmården, återser om det blir av. Men en blogg om mina akvarier kanske kommer redan imorgon. [:o]

Jag skaffade mig ett Facebook konto man har lagt det på is. Var inte min grej.
#8 - 9 maj 2011 19:12
Mina bloggar handlar sällan om karen och fiskarna. utan mer om allt som händer i livet.
Blev du av med skatorna/kajorna i skorstenen?
/B
#9 - 11 maj 2011 07:23
Japp!! Kajorna kom hit några gånger till och trampa runt på nätade skorstenen men gav sedan sig av och inge mer tjo å tjim eller kuttrasju har hörts i min skorsten. :D
#10 - 11 maj 2011 13:40
Sonja ledsnade ju lite på zoopetbloggen när nån klagade på att hon skrev mer om dataspel än fisk.
Miaoo fick fullt upp med jobb, barn o hus tror jag. Har sett henne, sjöjungfrun o "Lenmar" på FB.
Själv hör jag till dom som fick fullt upp med annat o inte ägnar akvariebiten så mkt tid, bloggar mest böcker just nu.
Kjell Fohrman
Administrator
#11 - 11 maj 2011 15:27
Facebook är ju lite annorlunda än Zoopet.
Där är det ju mest korta notiser på någon mening bara, medan man på Zoopet oftast i skriver lite längre.

Bägge sakerna har väl sina fördelar

Annons