Först o främst vill jag tacka för ett mkt bra forum. Jag sysslade med sötvatten i bara ett år, men lärde mig mkt av er under denna tid. Nu är jag tillbaks till saltet snart, som jag tidigare sysslat med rätt så många år.
Jag skulle tycka det vore trevligt och fruktbart med lite konkurens i detta land med fler forum än SG rörande salt. Eftersom zoopet är en sådan inarbetad sida, med dessutom ett gott klimat, vill jag gärna medverka till o slå ett slag för att utveckla saltbiten. Givetvis inte på bekostnad av ngt annat, utan bara gör den delen större. Drömscenariot är ju att zoopet blir likt en del utländska forum störst på både sött o salt. Win win.
Själv har jag lagt mkt tid att skriva artiklar, som idag är ihopsatta i en pdf fil som en hel bok. Jag kan tänka mig att utan ersättning ge betalande medlemmar del av denna skrift, samt gärna sitta som kommentator till saltfrågor i den mån jag kan svara. Nixon är ju aktiv här också, med mkt stor erfarenhet o kunskap. Kanske han o jag kan utgöra stommen i saltdelen..?
Mvh
Jonas