Favoritsak?

#1 - 1 juli 2007 22:16
Alla har väl nå´n sak som de känner extra mycket för?

För min del, är det nog för tillfället min MP3-spelare, så mycket kärlek på en så´n liten yta [:-49]

Tänk att att Alice Cooper, Ozzy Osbourne, Bon Jovi, Europe, Nightwish, Apocalyptica, The Devin Townsend Band, Scorpions, Metallica, Megadeth, Savatage, och många fler kan klämma in sig i en så liten apparat :p
#2 - 1 juli 2007 22:28
DATORN såklart :D
#3 - 2 juli 2007 09:16
ipoden :D
#4 - 2 juli 2007 09:18
mina akvarium :D
#5 - 2 juli 2007 09:35
jo f*n akvarierna glömde jag ju ;):P
#6 - 2 juli 2007 11:26
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=DarkOrchid]D80:n så klart!! :D Å barna (så länge man får förmånen att "ha" dem!! Absolut på första plats!!) Åsså mina underbara katter med, icke att förglömma!!
[/COLOR][/FONT]
#7 - 2 juli 2007 11:31
Plånboken :D
Nä men en mp3-spelare är ju bland det bästa man kan äga, digitalkameran också... sen så får vi ju inte glömma AKVARIERNA :)
#8 - 2 juli 2007 13:43
säger nog också datorn :p
utan den får man ingen musik till ipoden, så då är det ju rätt värdelöst utan dator ^^
#9 - 2 juli 2007 15:16
Lenmar skrev:
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]D80:n så klart!! :D Å barna (så länge man får förmånen att "ha" dem!! Absolut på första plats!!) Åsså mina underbara katter med, icke att förglömma!![/COLOR][/FONT]

Ja, klart att du sätter barnen och katterna först :) Tänkte mer på döda ting, som trots att de är döda ändå känns levande på nå´t sätt. D80 är en kamera va? Min kamera är väl också rätt högt upp, men den funkar lite knackigt, efter att ha blivit nerriven i golvet ett par gånger av en fyrbent fåntratt :rolleyes: Se´n har jag inte fått kläm på alla inställningarna.

Djuren (räknar akvarierna dit, eftersom de är en förutsättning för att kunna ha fiskar), såklart högst upp på min lista, och familjen också såklart. Men min MP3-spelare, min PS2 och PS3, och min DVD-spelare är nog de döda ting jag gillar bäst just nu. Hade man se´n också nå´n speciell vid sin sida att dela allt med, så vore det pricken över i [:o]
#10 - 2 juli 2007 16:52
datorn är min kompis *s* Å barnets fina vagn kommer rätt högt upp på topplistan för utan den måste man bära allt *s*
#11 - 2 juli 2007 17:52
Datorn! Utan den hade jag inte varit intresserad av akvarium, tillbringar mycket tid framför den. Ingen datanörd men nära på:) Sen såklart akvariumena..
#12 - 2 juli 2007 17:59
Min gula Volvo 244DL 88 utan servo :D
#13 - 2 juli 2007 18:06
Hade inte 240 servo -88?
#14 - 2 juli 2007 18:07
Inte min. den är reggad som 88 men "första regdatum" är 87. konstig modell jag har med katt och insprut men ingen servo
#15 - 2 juli 2007 19:42
Min nyinköpta HP All in One-skrivare som ska bli ett nöje att få pressa till det yttersta, med massor av text och foton. Äntligen har jag lärt mig den.......Men det ena utesluter inte det andra, min laptop är exellent den med!
#16 - 2 juli 2007 19:58
min alldeles egna tvättmaskin i lägenheten och min diskmaskin kommer nog på första plats. sen kommer nog systemkameran och gps:en. sen tv:n och bioljudet, sen datorn och sen mina pengar :)
Bilagor:
#17 - 2 juli 2007 20:29
akvariumen så klart.
#18 - 2 juli 2007 21:48
Lenmar skrev:
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]D80:n så klart!! :D Å barna (så länge man får förmånen att "ha" dem!! Absolut på första plats!!) Åsså mina underbara katter med, icke att förglömma!![/COLOR][/FONT]

Gobben din då? Annars får du göra alla vattenbyten själv hädanefter!

Ang. prylar så gillar jag skarpt min 42" plattis, ett sant nöje att titta på film numera!
Bilagor:
#19 - 3 juli 2007 06:15
Av de döda tingen...faktiskt min urgamla väggklocka som hängt med familjen lååångt bak i tiden! :D Sitter den på väggen i en garderob - kan jag kalla garderoben mitt hem! *S* Har somnat till dens lugna tickande i alla år, och stannar den & behöver dras upp - blir det för tyst och jag kan inte sova :D

Den har alltid en hedersplats i mitt hem. Just nu i vardagsrummet.
#20 - 3 juli 2007 06:26
Påhittigt svar: datorn :)
#21 - 5 juli 2007 10:31
För mig går valet mellan dator och iPod, men datorn vinner! Utan den är iPoden totalt värdelös, plus att datorn har större hdd än iPoden ;)
Samt min samling av DeLorean-modeller ;). Älskar den bilen... :)
#22 - 5 juli 2007 12:12
ansjo skrev:
Gobben din då? Annars får du göra alla vattenbyten själv hädanefter!

Ang. prylar så gillar jag skarpt min 42" plattis, ett sant nöje att titta på film numera!

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Gobben?? Du menar min vuxne son;):p? Han har inte bytt en droppe vatten på himlans länge... Vi gillar oxå din plattis ;):D![/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Micke: Jag tänkte på döda ting när jag svarade först men tolkade (tokade) hjärnan till det och tänkte "Vad jag inte kan vara utan" och ordet sak försvann liksom...[:o][/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Jag älskar också min diskmaskin!! Å min tvättmaskin!!:D Å symaskinen!! Å min bil "Farbror Grön"!!:D:D[/COLOR][/FONT]
#23 - 5 juli 2007 22:11
Tja, min Ford, kallad Henry :p är än så länge på favoritlistan, den gick igenom besiktningen utan större mankemang (kollar på Grisen i Säcken nu, där de sjunger "Utan mankemang"), fick göra återbesök, men inte på grund av nå´t katastrofalt.

Se´n har vi ju alla kuliga DVD-filmer, särskilt naturdokumentärerna med David Attenborough, revyerna med Galenskaparna, och alla Disneyfilmerna, men de får nog sorteras under DVD-spelaren, eftersom man inte har nå´n större glädje av dem utan den ;)
#24 - 5 juli 2007 22:27
Jag måste nog säga min Ipod.
Jag har blivit som besatt av ljudböcker sen jag fick den och det gör att dagarna på jobbet går mycket fortare :)

Annons