firefox "lagga"

#1 - 11 april 2007 19:28
mozilla firefix ha plötsligt börja frys lagga när man gå in på sidor,men bara i ca 2-3sek men VÄLDIGT störande.Tex om ja gå på blocke så fastna de till sen bli de som vanligt,då gå ja vidare å väljer djur,sen "sök" då söker den sen fastna den 2-3sek....bli så vad ja än gör(alla sidor är så):mad::mad::mad:

men inte med Internet explorer...:confused: kan man fixa de,eller ska ja söka nya uppdateringar??

/Alex:)
#2 - 11 april 2007 19:29
även när ja backa,spela ingen roll vilken sida de är.. :S
#3 - 11 april 2007 20:14
Hmm, låter konstigt. Jag har då inga sådanna problem. Men gå in på mozillas hemsida och kolla om det finns en nyare version av firefox :)
#4 - 11 april 2007 20:20
ja få göra de...allt man gör ta ca dubbelt så lång tid:@ snart använder ja internet explorer ist(tycker inte om de)....men men,få se om de löser sig
#5 - 11 april 2007 20:56
Låter som du har nåt knas i din burk. Min FF fungerar utmärkt. Jag har nyligen kört en uppdatering. Kanske är det det du behöver?
#6 - 12 april 2007 08:48
ja hittade ingen uppdatering,vart hitta ja de då?Nix e inge fel på burken,ominstallerad,så den e som ny:D
#7 - 12 april 2007 09:19
Skumt! Under Hjälp hittar du Sök efter uppdateringar, men finns det inga, så finns det inga.

Har du nån sida som ofta strular som jag kan kolla på?
#8 - 12 april 2007 12:06
Miina skrev:
Har du nån sida som ofta strular som jag kan kolla på?

nää asså de lagga fast på vilken sida ja än e inne på,tex när ja gå in på zoopet då lagga den fast i ca 3-4sek,sen när ja gå in på en tråd,laaaaaaagg,nu när ja ska svara laaaaaaaagg...värkligen störande,ha aldrig vart så förut :( ska kolla efter uppdates
#9 - 12 april 2007 12:07
e de http://mozillafirefox.se/ du mena??annars kan du länka om du vill
#10 - 12 april 2007 12:09
Nej, jag menade i din webbläsare i menyn högst upp, längst till höger. Kika där. Hojta om du inte hittar!

Du har kollat efter spywares och liknande?

Annons