batski skrev:Hur klarar fiskar att åka med flygplan? Jag tänker på förändringarna i lufttrycket och sånt.
rsoderberg skrev:[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Det är så mycket viltfångade fiskar kommer till t.ex. Sverige, men det är ingenting som du får ta in i ditt handbagage efter 911. Utan du måste skicka dem som bagage, och där är det ordentligt kallt så det vill till att dom packas ordentligt i frigolitbox. [/FONT][/SIZE]
1 dl är det som gäller för det var en som inte fick ta med sin nya parfym han hade köpt den var på 1.2dl vi flög i Maj månad så det är väl samma regel än:)erikthur skrev:inom 1 dl vätska då - det är väl samma regler som gäller för allt flyg inom EU
Är det inte samma regler överallt har jag för mig,man kan lika bra kapa ett plan i Sverige så det borde väl vara konstigt om inte reglerna gäller inom Sverige:)batski skrev:Nu gäller det flyg inom Sverige. Skulle man kunna ta dem som handbagage då?
Det är yngel som gäller:Dbatski skrev:Ja det är sant [:o] och en deciliter är ju inte så mycket... Suck :(