Försvunna meddelandesvar?

#1 - 23 januari 2013 13:36
Jag har ett tag haft en annons uppe i annonsforumet. Två personer har skickat mig meddelanden om intresse för annonsen, men när jag bekräftar att annonsen fortfarande är aktuell får jag sedan inget svar ifrån intressenterna. Jag börjar fundera på om det kan vara så att mina meddelanden inte kommer fram!?

Jag har kollat igenom mina inställningar men hos mig hittar jag ingenstans något som kan tänkas att blockera deras svar. Om intressenterna har missat att fylla i att de kan ta emot meddelanden från vem som helst på forumet, kan dom då fortfarande skicka meddelanden till mig? ...Och hur kan jag isf informera dessa personer om att deras inställning behöver ses över?
#2 - 23 januari 2013 13:52
testa PMa mig så skickar jag tillbaka.
admin
Christian Alfredsson
#3 - 23 januari 2013 17:15
Kan testa att skicka till admin oxå
#4 - 23 januari 2013 17:31
Svarar jag folk som hört av sig på mina blocketannonser om höns mm så är det högst 50% som återkommer. Det är bara så det är, somliga bara svarar på annonser utan att vara seriösa, andra får besked de inte gillar, de kan också hitta det de letar efter på annat håll eller bara ångra sig i största allmänhet, komma på att pengarna inte räcker - ja vad det nu än är så borta blir de.

Två personer som inte hört av sig om annonssvar? Och du undrar om det är nåt fel? Tja... välkommen till verkligheten typ...
#5 - 23 januari 2013 19:29
Iofs så KAN det ju varit att de mest bara undrade lite löst, men man kan tycka att de annars kan svara "Okej, då vet jag!" eller vad som helst.

Risken finns ju att dom är inloggade väldigt sällan eller inte sett att dom fått meddelande också liksom. One never knows. §:o)
#6 - 23 januari 2013 20:06
Tydligen så fungerade det iaf när jag skickade till admin, så jag utgår från att det bara var svalnat intresse eller kanske någon som inte kollar sin zoopet alltför ofta. ALTERNATIVT att dom inte har fixat sina inställningar. Oh well, jag får väl vänta och se. §:o)

Tack för hjälpen!

Annons