Bara undrar vart Raven har tagit vägen:confused:
Var ju ständigt på forumet förut;)
Hehe bara en tanke som slog mig
gladys skrev:Jag undrar vart gladhertha tagit vägen. Kom att tänka på henne häromdagen.
Jo man tackar. :D Det var skoj att höra att man är omtyckt. Har haft lite förmycket att göra ett ta. Börjat ett nytt jobb + masor av annat. Men Zoopet lämnar jag inte.:Dsockerconny skrev:Begynnande tonåring?! Mao, nya intressen? :D
En annan trevlig prick som man inte sett röken av på ett tag:
RÖDLÖGA :confused:
Kjell Fohrman skrev:tar lite pauser då och då när livet utanför påkallar uppmärksamhet.
Kjell Fohrman skrev:Det är väl helt enkelt som så att många saker går i vågor och så är det säkert med akvarieintresset för många också.
En del lägger kanske av helt med akvarier, andra har kvar sina akvarier men intresset för att förnya sig finns kanske inte kvar längre (och då är man kanske inte så aktiv i forumet längre), andra blir kanske specialintresserade av en viss del av akvariehobbyn (ciklider, salt, växter etc) och blir då kanske mer aktiv på någon specialsida istället.
En sak som jag dock märkt är att många av de som under en period varit enormt aktiva på Zoopet (skriver 20-30 inlägg varje dag) under en längre period ofta kan tröttna helt.
De som är mest uthålliga verkar vara de som är så där lite lagom aktiva - dvs skriver lite då och då när de känner för det och dessutom tar lite pauser då och då när livet utanför påkallar uppmärksamhet.
C.Ciklid skrev:Sedan finns det vissa som tröttnade på lekstugan som var i sommras och försvann, kanske vid det tillfället hittade de ett liv utanför zoopet. ;) Finns många man saknar här på zoopet som lyste upp stället.
//Camilla
Han var ganska tydlig i en tråd på PS:Deje-Nicke skrev:Bara undrar vart Raven har tagit vägen:confused:
Var ju ständigt på forumet förut;)
Hehe bara en tanke som slog mig
BluesBoy skrev:Han var ganska tydlig i en tråd på PS:
http://www.plantswap.se/forum/viewtopic.php?t=386&postdays=0&postorder=asc&start=0
Snällt eller inte? Som jag uppfattade inlägget (inte tråden) på PS var det ett svar på denna trådskapares fråga. Forumet sköts illa samt att folket och atmosfären var bättre på PS än Zoopet.Hmm det var väll inte snällt BB När den tråden startades på plantswap så var känslorna överhettade.