Frigolitbakgrund

#1 - 21 december 2006 12:20
Någon på denna fantastiska hemsida som kan bygga frigolit bakgrunder? :confused: ;)
#2 - 21 december 2006 15:49
ja. ;)

vad undrar du över mer angående det?
#3 - 21 december 2006 16:11
Det bästa är väl att söka på "Frigolit" i forumet, då får du garanterat upp en massa svar.
#4 - 21 december 2006 20:00
nilbrink skrev:
Någon på denna fantastiska hemsida som kan bygga frigolit bakgrunder? :confused: ;)

Vad är sannolikheten att inget ha gjort det? [:(!]
Som vanligt är det bra att söka innan man frågar. Finns mängder med trådar och inlägg om det. :)
#5 - 22 december 2006 12:18
Ok. Men kan men få fråga lite snällt om någon har lust att bygga en åt mig mot betelning förtsos?
#6 - 22 december 2006 12:27
nilbrink skrev:
Ok. Men kan men få fråga lite snällt om någon har lust att bygga en åt mig mot betelning förtsos?

om jag hade verkligen behövt pengar så hade jag kanske funderat på det :)
ärligt så skulle jag aldrig göra en bakgrund bara för att sälja då det är mycket jobb och slit och det är helt enkelt inte värt det.

Varför gör du inte en själv. Det är mycket enklare än vad man tror och man behöver inte göra det svårare än vad man behöver. Sen är det himla kul och göra det själv
#7 - 22 december 2006 12:29
nilbrink skrev:

det är relativt lätt att bygga själv, men det tar tid och framför allt plats.

sen är ju fördelen med att bygag den själv att du kan få den precis som du själv vill.
#8 - 22 december 2006 12:52
mm. men jag orkar itne :/ :(
#9 - 22 december 2006 13:21
nilbrink skrev:

hade du bott i malmö så kunde jag byggt ett till dig (har inte plats att bygga ett hemma hos mig)
Kjell Fohrman
Administrator
#10 - 22 december 2006 13:23
nilbrink skrev:

Då tycker jag att du skall köpa en färdig istället - dels är de snyggare och dels så blir de ändå billigare än om man skall betala någon för att göra jobbet att göra en.
#11 - 22 december 2006 18:12
Då tycker jag att du skall köpa en färdig istället - dels är de snyggare och dels så blir de ändå billigare än om man skall betala någon för att göra jobbet att göra en.

beror lite på. jag tycker att det är rätt kul att bygga och jag har en del fritid över som jag ändå bara använder till att sitta framför datorn.
#12 - 26 december 2006 15:08
Hur mycket ksotar det för dej att bygga då?
#13 - 28 december 2006 00:30
nilbrink skrev:

Här har jag en sida med hur jag gick till väga under mitt bakgrunsbygge.

http://diamen.no-ip.org/www.aquatank.se/arkiv/bakgrund_1.htm
#14 - 28 december 2006 09:42
cool. Men tog det inte mycket tid och var det itne jobbigt/svårt?
Kjell Fohrman
Administrator
#15 - 28 december 2006 09:45
bena skrev:
beror lite på. jag tycker att det är rätt kul att bygga och jag har en del fritid över som jag ändå bara använder till att sitta framför datorn.

OK - det kan väl vara kul att bygga åt sig själv, men att åka land och rike runt och bygga gratis eller för en spottstyver åt andra hur kul är det.:p
#16 - 28 december 2006 10:00
:P men jag undrade bara om det tar tid och om det e jobbigt eller svårt (?)
Kjell Fohrman
Administrator
#17 - 28 december 2006 10:17
nilbrink skrev:
:P men jag undrade bara om det tar tid och om det e jobbigt eller svårt (?)

Det tar rätt mycket tid, men det är definitivt inte jobbigt och det är inte svårt.
Däremot så kräver det ju ett visst handlag för att resultatet skall bli riktigt snyggt.
#18 - 28 december 2006 10:22
ok. men jag har iaf beställt en ny bakgrund (aqael svart 150x50) så den komemr om en vecka :)
#19 - 28 december 2006 13:02
Det är varken svårt eller jobbigt. Det tar lite tid men när det är skojigt att bygga bakgrund själv så känns det inte som att det tar så lång ti. Jag använde min lunch timma som blev över efter det att jag ätit, ca 1 vecka... Och så får man något som ingen annan har alla serieproducerade bakgrunder säljs både här och där...

Annons