Galna värld!

#1 - 23 januari 2013 16:54
Den här länken behöver du inte klicka på om du inte vill se något av det vulgäraste som någonsin frambringats av en mänsklig varelse. Det är fiskar med, det är även den enda anledningen till att det postas. Kjell eller Admin får väl ta bort det men jag är mest nyfiken över hur i hela fågelriket folk tänker?

Könsnormer bör ju utmanas konstant, det här är dock bara konstigt i min värld. Så, är du redo för att se hur förvridet allt kan vara så är du välkommen att kolla på länken så för vi ett samtal utifrån detta, törs du inte klandrar jag dig inte..

http://www.genusfotografen.se/?p=2705
#2 - 23 januari 2013 17:02
Jaha... Hundtricket har man ju hört talas om men finns det ett fisktrick också? Och varför ränner det inte fullt med halvnakna bruttor här i så fall?

Somligt av de där bilderna är ju tydligt shoppade men det ser ju ut att vara en och annan skruv lös i alla fall.
#3 - 23 januari 2013 17:35
Bygert skrev:
Jaha... Hundtricket har man ju hört talas om men finns det ett fisktrick också? Och varför ränner det inte fullt med halvnakna bruttor här i så fall?

Somligt av de där bilderna är ju tydligt shoppade men det ser ju ut att vara en och annan skruv lös i alla fall.

Hehe, ja det är ju frågan det..

Det kanske handlar om geografiskt läge?

Jag får åka till Pets och låna Redtailen och se om Emilia vill posera lite..
#4 - 23 januari 2013 18:06
haha har du med tryckt på en triangel-länk på exiztens mathias?;)

såg denna med idag o tänkte länka på akvarister :P
#5 - 23 januari 2013 18:19
Galna värld!

hannesc skrev:
haha har du med tryckt på en triangel-länk på exiztens mathias?;)

såg denna med idag o tänkte länka på akvarister :P

Den ligger på akvarister redan, det var där jag nöp den :)

Exiztens är jag nog den enda som inte besökt, en enda gång..
#6 - 23 januari 2013 18:22
haha. okej. fan jag som tänkte dela detta redan vid 7 i morse. men fick la annat för mig.

men ja rätt najs :)
#7 - 23 januari 2013 18:29
Najs ladies iaf
#8 - 23 januari 2013 19:14
Hmm.. Kommer strax, ska bara övertyga flickan..
#9 - 23 januari 2013 21:26
fruktansvärt smaklöst...

Annons