Idag slutade skolan för mig, och för många andra i Stockholmsområdet, så jag tänkte passa på att säga
[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=yellow]Glad Sommar!!! :):):):):):):):):):D:D[/COLOR][/SIZE][/FONT]
CalleAkvarist skrev:Idag slutade skolan för mig, och för många andra i Stockholmsområdet, så jag tänkte passa på att säga
[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=yellow]Glad Sommar!!! :):):):):):):):):):D:D[/COLOR][/SIZE][/FONT]
stene skrev:Jobbar bara till Fredag på skolan sen har jag ett långt uppehåll 11 veckor då det drar igång igen ska bli så skönt att slippa ungarna märks på dem att det är sommarlov dem klättrar på väggarna nu sista veckan.
wicked1 skrev:någon som badat ännu då?:D. Åkte sån ring efter en båt i lördags, och då var det oundvikligt att inte bada hehe;)
felix_ragnar skrev:Såklart man har badat mycket. Har gjort det fyra dagar irad nu. Direkt efter skolavslutningen stack man ner till vättern och tog ett dopp. Inte jäte varmt men skit gött.
fredd skrev:sedär ja!påtal om vättern, så har ja 2 polare som cyklade vättern rundan, idag?kanske var igår?ja vet ej:p
grattis morrhoppa:D