Glad Sommar!

#1 - 12 juni 2007 14:49
Idag slutade skolan för mig, och för många andra i Stockholmsområdet, så jag tänkte passa på att säga

[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=yellow]Glad Sommar!!! :):):):):):):):):):D:D[/COLOR][/SIZE][/FONT]
#2 - 12 juni 2007 15:05
kul kul:). Förskole klassen jag arbetar i har avslutning på Fredag, med teater uppvisning å massa grejer:D
#3 - 12 juni 2007 15:11
härligt härligt..... själv har man några dagar kvar. slutar på fredag :D:D
#4 - 12 juni 2007 15:48
Har redan slutat
#5 - 12 juni 2007 15:57
Har bara 2 veckor semester detta året med.. tänkte bara deppa ner alla :D
#6 - 12 juni 2007 16:16
Ha en härlig...

Idag slutade skolan för mig, och för många andra i Stockholmsområdet, så jag tänkte passa på att säga

[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=yellow]Glad Sommar!!! :):):):):):):):):):D:D[/COLOR][/SIZE][/FONT]

[SIZE=4][COLOR=red]....sommar Calle, med mycket studs, simning och spelande! Själv ska jag på skolavslutning för en 8-åring på torsdag - det ser jag fram emot....:)[/COLOR][/SIZE]
#7 - 12 juni 2007 16:24
Jag ska ha välförtjänt ledighet i sommar med en massa skoj för barnen. Bla Kolmården där vi ska bo på vildmarkshotellet & få följa med på utsläpp & matning på morgonen. Den största tjejen snart 8 kryssar dagarna i almanackan :-)

Go sommar på er alla!

Mvh Eva
#8 - 12 juni 2007 16:24
glad sommar på er allihopa från mig med.....själv har jag redan haft sommarlov en vecka......riktigt skönt :D
#9 - 12 juni 2007 17:48
Glad sommar på er allihop!

Blir ingen semester för mig, bara 2 veckor ledigt från utbildningen och de veckorna skall jag jobba :-/.
#10 - 12 juni 2007 18:13
Jobbar bara till Fredag på skolan sen har jag ett långt uppehåll 11 veckor då det drar igång igen ska bli så skönt att slippa ungarna märks på dem att det är sommarlov dem klättrar på väggarna nu sista veckan.
#11 - 12 juni 2007 18:30
stene skrev:
Jobbar bara till Fredag på skolan sen har jag ett långt uppehåll 11 veckor då det drar igång igen ska bli så skönt att slippa ungarna märks på dem att det är sommarlov dem klättrar på väggarna nu sista veckan.

Elverna klättrar verkligen på väggarna kan man säga. Själv har jag ju inte lärartjänst utan har arbetstoppen på sommaren, tur att lärarna är borta då och inte springer ivägen :D Semester ska jag ha 3 veckor va det tänkt. Resten tar jag ut senare lite då och då...kanske vid skolstarten :p då lärarna varit lediga för länge och kommit ur rutinerna. [:-75]

Glad sommar till alla sommarlediga studenter :) [:-60]
#12 - 12 juni 2007 18:46
någon som badat ännu då?:D. Åkte sån ring efter en båt i lördags, och då var det oundvikligt att inte bada hehe;)
#13 - 12 juni 2007 21:56
Aja, har man inte gjort det ännu är man en riktig badkruka:p

Bara idag har jag badat både i pool, sjö och hav, slå den! :D

Men slutar dock skolan imorrn, o gud vad skönt det ska bli! :D:D:D
#14 - 13 juni 2007 20:53
hehe det låter grymt soft. Tyvärr har de blåst rätt kyliga vindar i gbg idag :(

regnade även förut
#15 - 14 juni 2007 17:05
Inte bara i GBG kan jag lova.

Inte badat mer än upp till knäna, men gör gott nog det om man är varm om fötterna.
#16 - 14 juni 2007 17:33
wicked1 skrev:
någon som badat ännu då?:D. Åkte sån ring efter en båt i lördags, och då var det oundvikligt att inte bada hehe;)

Såklart man har badat mycket. Har gjort det fyra dagar irad nu. Direkt efter skolavslutningen stack man ner till vättern och tog ett dopp. Inte jäte varmt men skit gött.
#17 - 14 juni 2007 17:34
Förresten Glad sommar på er allihopa
#18 - 16 juni 2007 22:24
Själv tog man studenten för snart två veckor sen, den 8/6 :P Najs som bara den men kastades bryskt in i arbetslivet ^^
#19 - 16 juni 2007 22:58
Såklart man har badat mycket. Har gjort det fyra dagar irad nu. Direkt efter skolavslutningen stack man ner till vättern och tog ett dopp. Inte jäte varmt men skit gött.

sedär ja!påtal om vättern, så har ja 2 polare som cyklade vättern rundan, idag?kanske var igår?ja vet ej:p

grattis morrhoppa:D
#20 - 17 juni 2007 08:45
Det brukar min svåger göra också, nu när syrran ändå fyller år :D
Men i år så stannade han hemma.

Tack så mycket fredd :D
#21 - 17 juni 2007 09:04
fredd skrev:
sedär ja!påtal om vättern, så har ja 2 polare som cyklade vättern rundan, idag?kanske var igår?ja vet ej:p

grattis morrhoppa:D

För mig blir det inget vättern runt än på ett tag men däremot har jag hjälpt till med vätternrundan här i hjo i en himmla massa år:D

Grattis till studenten morrhoppa[:-76]

Annons