[QUOTE=katriina]En av mina glasräkor har också en massa rom och hon börjar bli rätt tjock nu, så det borde bli småräkor vilken dag som helst! Jag har henne ihop med crystal red, körsbär och amanos + några kardinalfiskar. Ska bli spännande o se om några bebisar överlever, har många gömställen och mycket javamossa.
/Katriina
PS. Mina marmorkräftor har fått bebisar och jag såg dom för första gången idag. 3-4mm små perfekta småkräftor. Urgulliga![/QUOTE]
Vad roligt! :)
Min är också jättetjock! Jag har satt henne i ett litet kar nu, med 2 st humleräkor! Hon sitter under pumpen och "vaggar" rommen med benen, ser skitkul ut! Jag har aldrig fått räkbäbisar förut så det vore jättekul om det blev något!
Vet du vad man ska mata med? Jag hällde i en droppe "liquifry" för säkerhetsskull....:p
Det fanns även en hane i affären som jag skulle köpa , men då hon i affären skulle fånga honom så gömde han sig, vi letade hur länge som helst men hittade honom inte :rolleyes:
Så typiskt, han var hur fin som helst, har aldrig sätt en sån stor och fin hane!
Hälsn Malin