erikthur skrev:ditto
:confused:
karrokaja skrev:Japp samma med mej...när jag är utloggad så är det reklam...
Utloggad
[ATTACH=CONFIG]38860[/ATTACH]
Inloggad
[ATTACH=CONFIG]38861[/ATTACH]
tulle89 skrev:Men annonsen flyttar sig hela tiden. Ligger alltid på sista inlägget på den sidan. Kolla vilken tråd som helst som innehåller många sidor så ser ni att googles annons ligger på sista inlägg på respektive sida.
Som annonsen ligger på ditt inlägg nu karrokaja på sida1. Nu skriver jag sista inlägget (för tillfälligt) på sida 2 och då hamnar annonsen i mitt inlägg. När någon annan sen skriver så hamnar det på dennas inlägg. Så tror de kvittar om man är inloggad eller ej.
karrokaja skrev:Så då skulle annonsen ligga på ditt inlägg eftersom det var det sista... jag såg inget reklam där...
Nubi skrev:Karro Nu har du det på ditt inlägg :O what the....
admin skrev:Visst är det coolt? Jag testad lite igår. På något sätt måste vi få in mer pengar för att ha råd att driva runt sidan. Goldmedlemmar betalar och ser inte annonsen.
Har ni förslag på andra ställen att lägga google-annonser? Jag vet ju iofs inte om det ger några pengar, men helt fel vore det inte.
hannesc skrev:va? är det fler som hänger på art-registret än forumet? haha .jag hänger typ enbart på forumet. har itne varit på första-sidan på flera månader. :P
Majki01 skrev:Vi kör också den "annonsen" på vårt forum Christian om jag inte missminner mig så får ni bara en "summa" varje gång någon trycker på annonsen! inte bara för att den är där.. Folket som ser den måste trycka:)
Kjell Fohrman skrev:Fast - se till absolut att inte "sympatiklicka". Vet flera som haft liknande system men blivit avstängda och inte fått ett öre för att någon "vänlig" själ har klickat på länken många gånger för att stödja sidan där annonsen är placerad. Systemet läser av IP-adresser och om någon klickar många gånger från samma adress så stängs sidan direkt av.
hannesc skrev:lustigt. jag kör firefox men jag har plugin "Ad-Block Plus" då slipper man typ alla annonsering på alla sidor. fattar inte hur man skulle okrka surfa utan den plug.in
https://addons.mozilla.org/sv-se/firefox/addon/1865/
hannesc skrev:va? är det fler som hänger på art-registret än forumet? haha .jag hänger typ enbart på forumet. har itne varit på första-sidan på flera månader. :P
åheim skrev:Om det handlar om antal klick på annonsen så kan vi alla gå ihop och klicka som tusan...:d
jag missade att det hade tagits upp och att det var av ondo att massklicka...Kjell Fohrman skrev:Om man vill Zoopet illa så:mad:
Risken finns ju tyvärr att det finns puckon som gör så
erikthur skrev:Det finns "vi" och det finns "dom" som svar på det senare citatet.
Installerat ABP och det gör enorm skillnad på t ex expressen och liknande sajter - tack för tipset!
Här på zoopet försvinner banner-annonsen om man är goldis men det kanske inte gör så mycket.
;)