Gran Canaria Here we come!

#1 - 22 mars 2010 12:10
På onsdag åker jag och sambon till Gran canaria och ska ha en efterlängtad och välförtjänt avkopplingssemester (förhoppningsvis)

Men det är ju inte utan oro man åker.
Hundar och fiskar lämna jag åt min kära fader som åker hela vägen från holland för att passa mina älskade djur och huset.
Får hålla en dags diskusmatningslektion innan vi åker :)
#2 - 22 mars 2010 12:19
Grattis :)

Jag går själv och längtar efter en försenad bröllopsresa till Egypten i slutet av maj :)
Kjell Fohrman
Administrator
#3 - 22 mars 2010 13:49
MissB skrev:
På onsdag åker jag och sambon till Gran canaria och ska ha en efterlängtad och välförtjänt avkopplingssemester (förhoppningsvis)

Ha det så trevligt.
Om du är intresserad har jag lagt in en hel del Gran Canaria-foton i denna tråd http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=122998
#4 - 22 mars 2010 14:44
Marmant! Härligt för er! Nu hoppas vi på att vädret är ok!

Kjell! Tack för länken. Som jag förstod på dina pöäng så var du ändå någorlunda nöjd med resmålet?
Kjell Fohrman
Administrator
#5 - 22 mars 2010 15:23
MissB skrev:
Kjell! Tack för länken. Som jag förstod på dina pöäng så var du ändå någorlunda nöjd med resmålet?

Jepp, var mycket nöjd med resan. Gran Canaria är en mycket vacker och trevlig ö.
Fast att vår resa blev så lyckad beror till stor del pga att
1/ Vi bodde i Puerta de Mogan där det inte är så mycket turister. Hade vi bott i något av turistområdena hade säkert betyget blivit sämre
2/ Vi hyrde en bil och åkte runt

Sedan hur man gillar resan beror ju mycket på vad man är ute efter
1/ Jag gillar havet - men är inte ute efter att bada
2/ Jag gillar värme - men lagom varmt (20-26 grader)
3/ Jag gillar varierad mat och avskyr all inclusive
4/ Jag gillar inte "turistsamhällen"

Så har man andra preferenser så blir säkert bedömningen annorlunda

Annons