Han fångar bara Norsk Fisk:Ddå får dem gå ute under vintern jag trodde det var en slump att den hade klarat sig..tack för svaret Kaj:)kaj.p skrev:Den klarar sig ute Nästan alla golfbanor kör med gräskarp i vattenhindren o de får vara ute. De som finns på Vbg Gk är idag enorma. Något för sportfiskaren Ansjo :)
kaj.p skrev:Den klarar sig ute Nästan alla golfbanor kör med gräskarp i vattenhindren o de får vara ute. De som finns på Vbg Gk är idag enorma. Något för sportfiskaren Ansjo :)
Mick13 skrev:Du är en sann sadist som skriver att det finns enorma gräskarpar i vatten hindren på Varbergs golfban hur tro du jag skall klara av och åka för bi där i fortsättningen och veta detta och samtidigt veta om att jag inte kan/får fiska där . För kulle jag tjuvfiska säg i en göl med regenbåge som någon sportfiskekulbb arrenderar skulle jag högst riskera en fjuttig dagsböter om jag har riktig tokotur otur och bli av med fiske utrustningen. Men skulle jag fiska säg i Vbg golfbanas vattenhinder skullejag riskera fängelse för olagintrång + bli av med utrustningen och sakdestånd. Det rä skilnad på pöl och pöl.;)