Grattis Gissa Fisken vinnaren - Just me

Kjell Fohrman
Administrator
#1 - 30 juni 2006 07:14
Jepp så har vi haft en ny dragning bland de 6 som hade rätt i denna omgång av Gissa Fisken och Justme hade turen med sig - grattis:D

En ny fisk är nu inlagd och det ser väl alla tydligt vilken fisk det är:p
#2 - 30 juni 2006 07:19
Grattis Justmed till vinsten.

Säkert Kjell, jag ser precis vad det är för något, not.
#3 - 30 juni 2006 08:05
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Denna omgången va du elak Kjell!! Börjar vinsterna tryta? ;)[/COLOR][/FONT]
#4 - 30 juni 2006 08:18
Var ser man vilken fisk förra omgångens tävling föreställde?
Kjell Fohrman
Administrator
#5 - 30 juni 2006 08:30
[quote=svea]Var ser man vilken fisk förra omgångens tävling föreställde?[/quote]
Under > Tävlingar > Vinnare
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 30 juni 2006 08:31
[quote=Lenmar][FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Denna omgången va du elak Kjell!! Börjar vinsterna tryta? ;)[/COLOR][/FONT][/quote]
O nej, men lite arbete måste jag ju ge er i sommarvärmen:D
#7 - 30 juni 2006 08:41
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Grattis!!![/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Då börjar letandet igen då ;)[/COLOR][/FONT]
#8 - 30 juni 2006 08:45
[quote=Maria - Sjöjungfru][FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Då börjar letandet igen då ;)[/COLOR][/FONT][/quote]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Måste vi vänta en hel månad tills nästa :p[/COLOR][/FONT]
Kjell Fohrman
Administrator
#9 - 30 juni 2006 08:49
[quote=Maria - Sjöjungfru][FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Måste vi vänta en hel månad tills nästa :p[/COLOR][/FONT][/quote]

Jag kan ju ha tre foton på en månad - när man lyckats klar det första så får man en ny bild och så vidare med en tredje - först när alla tre fotona är avklarade blir det rätt.
Då har ni garanterat att göra hela månaden:D
#10 - 30 juni 2006 08:51
[quote=Kjell Fohrman]Jag kan ju ha tre foton på en månad - när man lyckats klar det första så får man en ny bild och så vidare med en tredje - först när alla tre fotona är avklarade blir det rätt.
Då har ni garanterat att göra hela månaden:D[/quote]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Kanske det, men då får du göra det lite svårare, annars tar det ju bara max 15 min :D[/COLOR][/FONT] :p
Kjell Fohrman
Administrator
#11 - 30 juni 2006 09:11
[quote=Maria - Sjöjungfru][FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Kanske det, men då får du göra det lite svårare, annars tar det ju bara max 15 min :D[/COLOR][/FONT] :p[/quote]

Självklart är ju då det första riktigt lätt.
Foto 2 (se nedan) lite svårare
och foto 3 riktigt svårt (kommer när du löst nr 2)
#12 - 30 juni 2006 09:20
[quote=Kjell Fohrman]En ny fisk är nu inlagd och det ser väl alla tydligt vilken fisk det är:p[/quote]

Det nya kortet ser ut som något jag skulle kunna tagit!!! :D
Fick just hem en laddning kort som jag tagit på akvarierna och dom såg ut så! :p
#13 - 30 juni 2006 09:25
Antar att Kjell måste ha nyst precis när han tog kortet? ;)
#14 - 30 juni 2006 10:56
Nu har ni blivit riktigt roliga här:D :) :D

Det är alltså tävlingsbilder, särskilt den första undrar jag. Inget skämt då?:confused:
Kjell Fohrman
Administrator
#15 - 30 juni 2006 11:04
[quote=svea]Nu har ni blivit riktigt roliga här:D :) :D

Det är alltså tävlingsbilder, särskilt den första undrar jag. Inget skämt då?:confused:[/quote]
Detta foto är inget skämt i alla fall http://www.zoopet.com/index.php?option=com_akoforms&func=showform&formid=2&Itemid=162
#16 - 30 juni 2006 11:12
Hmmm... Hur bär ni er egentligen åt när ni gissar på dom här svåra bilderna? Är detta bilder som har varit publicerade här på Zoopet så man kan leta upp det här? Annars måste det ju vara helt omöjligt... :confused:
Kjell Fohrman
Administrator
#17 - 30 juni 2006 11:21
[quote=Birgitta W]Hmmm... Hur bär ni er egentligen åt när ni gissar på dom här svåra bilderna? Är detta bilder som har varit publicerade här på Zoopet så man kan leta upp det här? Annars måste det ju vara helt omöjligt... :confused:[/quote]
Alla tävlingsbidrag är hämtade från ett foto någonstans på Zoopet - det finns ju bara 8-9 tusen att välja på så det är ju enkelt:D
#18 - 30 juni 2006 11:23
Fast håll med om Kjell, att för en nybörjar i gamet ser det ut som ett STORT skämt!:p
Men jag får väl försöka titta på lite bilder. Håller med Birgitta W, finns de på Zoopet?
Kjell Fohrman
Administrator
#19 - 30 juni 2006 11:32
Det skall vara svårt - men inte desto mindre så är det ju ett antal som klarar det varje månad.

Men det klart det underlättar ju helt klart
1/ om man har ett bra minne
2/ om man är logiskt tänkande
3/ om man har en viss hum om akvariefisk
4/ om man hänger med i vad som händer på zoopet - hela tiden kollar de nya artiklar som läggs in, de foton som läggs in i Zoopets stora fotoarkiv etc. etc.
#20 - 30 juni 2006 11:41
Aaah, 4 ledtrådar!:D :D Tack!
#21 - 30 juni 2006 11:45
tur att jag vann gissa-fisken på den tiden det var en lättare bild :D
#22 - 30 juni 2006 12:21
Niger och bockar. Jaså jag hade turen denna gången. Nu gäller det bara lista ut vilken vinst man ska ta.:) Det är bra att det händer något kul. Jag har precis kommit hem från vårdcentralen med dottern. Hon har ramlat på krossat glas och skärt upp ett par sår i knäet. Ni får har det så bra.
#23 - 30 juni 2006 14:33
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Jamen, nu är jag alldeles sommarfnattig.... Jag glömde ju gratulera vinnaren.... JÄTTEGRATTIS TILL VINSTEN Justme/Lena!![/COLOR][/FONT]

Annons