[quote=Lenmar][FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Denna omgången va du elak Kjell!! Börjar vinsterna tryta? ;)[/COLOR][/FONT][/quote]
O nej, men lite arbete måste jag ju ge er i sommarvärmen:D
[quote=Maria - Sjöjungfru][FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Då börjar letandet igen då ;)[/COLOR][/FONT][/quote]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Måste vi vänta en hel månad tills nästa :p[/COLOR][/FONT]
[quote=Maria - Sjöjungfru][FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Måste vi vänta en hel månad tills nästa :p[/COLOR][/FONT][/quote]
Jag kan ju ha tre foton på en månad - när man lyckats klar det första så får man en ny bild och så vidare med en tredje - först när alla tre fotona är avklarade blir det rätt.
Då har ni garanterat att göra hela månaden:D
[quote=Kjell Fohrman]Jag kan ju ha tre foton på en månad - när man lyckats klar det första så får man en ny bild och så vidare med en tredje - först när alla tre fotona är avklarade blir det rätt.
Då har ni garanterat att göra hela månaden:D[/quote]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Kanske det, men då får du göra det lite svårare, annars tar det ju bara max 15 min :D[/COLOR][/FONT] :p
[quote=Maria - Sjöjungfru][FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Kanske det, men då får du göra det lite svårare, annars tar det ju bara max 15 min :D[/COLOR][/FONT] :p[/quote]
Självklart är ju då det första riktigt lätt.
Foto 2 (se nedan) lite svårare
och foto 3 riktigt svårt (kommer när du löst nr 2)
Hmmm... Hur bär ni er egentligen åt när ni gissar på dom här svåra bilderna? Är detta bilder som har varit publicerade här på Zoopet så man kan leta upp det här? Annars måste det ju vara helt omöjligt... :confused:
[quote=Birgitta W]Hmmm... Hur bär ni er egentligen åt när ni gissar på dom här svåra bilderna? Är detta bilder som har varit publicerade här på Zoopet så man kan leta upp det här? Annars måste det ju vara helt omöjligt... :confused:[/quote]
Alla tävlingsbidrag är hämtade från ett foto någonstans på Zoopet - det finns ju bara 8-9 tusen att välja på så det är ju enkelt:D
Fast håll med om Kjell, att för en nybörjar i gamet ser det ut som ett STORT skämt!:p
Men jag får väl försöka titta på lite bilder. Håller med Birgitta W, finns de på Zoopet?
Det skall vara svårt - men inte desto mindre så är det ju ett antal som klarar det varje månad.
Men det klart det underlättar ju helt klart
1/ om man har ett bra minne
2/ om man är logiskt tänkande
3/ om man har en viss hum om akvariefisk
4/ om man hänger med i vad som händer på zoopet - hela tiden kollar de nya artiklar som läggs in, de foton som läggs in i Zoopets stora fotoarkiv etc. etc.
Niger och bockar. Jaså jag hade turen denna gången. Nu gäller det bara lista ut vilken vinst man ska ta.:) Det är bra att det händer något kul. Jag har precis kommit hem från vårdcentralen med dottern. Hon har ramlat på krossat glas och skärt upp ett par sår i knäet. Ni får har det så bra.
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Jamen, nu är jag alldeles sommarfnattig.... Jag glömde ju gratulera vinnaren.... JÄTTEGRATTIS TILL VINSTEN Justme/Lena!![/COLOR][/FONT]