Sant...
Men nu kan jag inte bygga någon damm för jag bor i lägenhet ^^ hehe
Alltså...Så vi kom fram till att jag inte ens kan ha guppy där i ?
Förresten Piscator gav ju lite tips tidigare!
http://www.zoopet.com/index.php?option=com_content&task=view&id=438&Itemid=206
Kolla på länken där..Man kan ju ha Guppys bara man har växter och har vattenbyten ofta! Och jag har inget emot att ha vattenbyten ofta..Sålänge fiskarna lever och mår bra så är jag glad. Men annars så kan ju jag ha baljan inomhus i sidan av nått hörn så det blir bra o fint eller? =) Ska ju inte ha syrepump så det blir ju ofta vattenbyten..Men funkar det här nudå? Att jag flyttar in Baljan med Växter o stenar o samt guppy och har vattenbyten ofta? Det lär ju inte bli några temperaturs svängningar eller så då :D och Guppy lär ju klara det som det står på sidan, där har ju dom ett litet exempel. Låter det här bättre eller =) ?
Får la köpa ett STOOOORT akvarium i framtiden o ha Koi där i ;) Har en hel del planer på att bygga ett 7000L akvarium senare så det ska vel inte va några problem. Men vore vänligt om nån kan förklara o berätta om den nya idén lär funka :D Skriv på bara.
Tänkte ju gå ner till fiskbutiken o köpa nån fisk som trivs, imorgon alltså så det vore bra om man kunde få allt löst idag :D
Tack SÅ HIMLA MYCKET för era svar o tips gött folk! =)
//Aircut64 ;)