Vad gör man med alla guppy-yngel som föds? Kan man sälja/skänka bort dem eller ska man genomföra en avlivning?
De har en tendens att bli för många i akvariet, samt att inavelsrisken kan finnas, antar jag?
doppingen skrev:jag lämnade mina till butik och fick tillgodokvitto att handla för:)
FishInTank skrev:vilken butik lämnade du till doppingen? :D
doppingen skrev:Till akvarielandet- eller rättare sagt akvariekällaren som det hette då. den nya ägarn ger inte lika mycket men vet att han tar emot åxo. Däremot tar Tassar & Morrhår inte emot fiskar men äppelsnäckor har jag sålt till dom:)
doppingen skrev:Till akvarielandet- eller rättare sagt akvariekällaren som det hette då. den nya ägarn ger inte lika mycket men vet att han tar emot åxo. Däremot tar Tassar & Morrhår inte emot fiskar men äppelsnäckor har jag sålt till dom:)
doppingen skrev:Smedjegatan 15, i korsningen smedjegatan å vägen upp mot samarkand-värendsvallen- ungefär mitt på smedjegatan ligger ett stort rosaaktigt hus(om de inte målat om nu), du kanske vet röda korset var där innan, sen friskis å svettis tror jag är kvar än, i källaren i det huset med ingång från smedjegatan, de brukar ha en lös skylt ute på gatan då de har öppet.
Oj det blev rörigt men du känner till växjö väl kanske?:D
www.akvarielandet.se