Hej min stackars guppyhona flyr nu från maten :confused:
Vad kan man göra åt detta onormala beteende ?
den gör också skruvar och volter hjälp mig !
3 guppy 7 neontetra 2 mal skrev:Hej min stackars guppyhona flyr nu från maten :confused:
Vad kan man göra åt detta onormala beteende ?
Pumba skrev:för att ha 3st guppys har du fasen mycket trådar om dem...
kanske skulle försöka hålla det till en tråd eftersom du redan har en här med sjukdommar.
Malinitzi skrev::) på ett positivt sätta hjälpa nybörjare på Zoopet till rätta. Trist kritik är ingen behjälpt av - det skrämmer bara bort de nya, de som vill lära sig... och det kan ta litet tid att hitta alla avdelningar och inlägg! Hjälp istället för stjälp!:)
3 guppy 7 neontetra 2 mal skrev:Flingfoder och räkmix en gång teblomma
Malinitzi skrev::) på ett positivt sätta hjälpa nybörjare på Zoopet till rätta. Trist kritik är ingen behjälpt av - det skrämmer bara bort de nya, de som vill lära sig... och det kan ta litet tid att hitta alla avdelningar och inlägg! Hjälp istället för stjälp!:)
Pumba skrev:jag menad einte på nått vis att va otrevlig, men om man 2 timmar tidigare har gjort en tråd om en sjuk guppy, så är de väl lättast att skriva där om en till elelr om de rent av är samma så blir de ju lättare att få svar. jag läser hällre en tråd om 2 problem än 2 halvtaskiga trådar om varsit problem.
Pumba skrev:hej i denna tråden med...
Din guppy kommer inte påverka den andra, de är så med guppys bara, de är skit om man inte får tag i fina ex... de bror på avel och att du mest största säkerhet frått tag i Asiatiska guppys.
fisken skiter fullstädigt i om den andra dog...de har inga känslor som människor.
en liten sak med, en fisk kan inte va "död" i 30 sekunder och sen återuppstå på nått vis, troligen ligger den bara väldigt still, men död är den då inte, är en fisk död så är den det och går inte väcka, iaf inte en guppy.
Bukvattensot så sväller magen på fisken upp, inte de du fått på den "gravida" honan?