Moahahahahahaha...[:-118] [:-93]
Berätta, bärätta... Vem mer har du drömt om? Och vad?
Älskar din fantasi! :d:p
Ska sätta mej och skriva ner det nån gång... jag har en riktigt galen multi dröm.. säkert en 4-5 zoopetare som är med:p
Så det kommer:)
Är det bara jag eller är den lite lik en pelikanål?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Pelikan%C3%A5l ;)
Jag är inne i fas där jag drömt att jag blivit mördad tre nätter förra veckan, hemsk känsla! :o
Hatar när man drömmer saker om och om igen... har en mystisk figur som dyker upp ibland.. den där figuren har inget ansikte och den vill alltid prata med min kille fast genom mej, så det slutar att jag pratar för 3 personer.. när jag sover. den mystiske, mej själv och så förmedlar jag det som min kille säger:confused: rörigt:p
Jävla strömmen gick just när jag skulle trycka på posta svar, grr.
Ha ha, små älgar fy va coolt de måste ha sett ut! vill ha! lulz, vilken cool spindel du är snabb som feen, vad är det som gör spindlar så läskiga lol
Jo som fan, jag satt och såg ett program om djuplevande fiskar för några dagar sedan, ha ha då har vi löst var en del av drömmen kom ifrån lulz
Ofta är det ju så att hjärnan venilerar saker och ting, vet man detta så hittar man nästan alltid ett samband, med vad man sett och hört, men också hur man känt sej. Om en kännsla uppenbarar sej i bilder så kan man ha lite svårt att förstå vad som menas...
Drömde att jag käkade upp syrrans barn:confused:
Haha!! men det var senare en slags känsla som förklarar att man inte är riktgt öppen för förändringar.. men det gick ju över! och min systerdotter lever och frodas, hon ska få doppa sina fötter i det stora akvariet:p
Hon är världens sötaste (nästan att man äter upp henne:p)