Här hender det grejer....

#1 - 18 februari 2005 07:47
jag har en annan tråd som heter "Palettciklid".Eftersom denna tråd handlar om samma fiskar men inte samma fråga byter jag.

Mina paletthonor har börjat jaga varandran över hela akvariet.Den lilla honan får det tufft.Hon får gömma sej hela tiden.Den stora jagar hanen lite också.Men inte alls lika mycket som den lilla honan.Först såg det nästan ut som om dom två honorna lekte????Sen börgade den stora att jaga den över hela karet.Vad är det som händer???
#2 - 18 februari 2005 08:06
Jag tror att hon vill ha honom för sig själv. Jag hade 2 honor och 1 hane från början, men blev tvungen att flytta ena honan, hela hennes stjärtfena försvann nästan. Nu går hon i ett eget kar och är finare än någonsin. Så mitt råd är plocka ur en av honorna, förslagsvis den lilla.

Mvh
#3 - 18 februari 2005 08:11
oj har du också gått upp då tidigt. =)

så kan det vara ja, men hon verkar ju inte alls intreserad av honom.
#4 - 18 februari 2005 08:24
Det kommer, kärlek börjar alltid med bråk sägs det :D

Jag klev upp 4.45!!!! Min son skulle till Romme och åka skidor med sin skola [|)] Sedan var det ingen idée att gå och lägga sig eftersom jag har två söner till som skulle till skolan. Själv börjar jag jobba 13.00 idag, men fick ingen sovmorgon, gäsp!

Mvh
#5 - 18 februari 2005 08:28
jsså.... =). jag ska flytta henne till en ca 40l plastburk nu =)
#6 - 18 februari 2005 08:33
Bra, vänta ca en vecka så ska du se att de har funnit varandra. Har de fina färger?
Mvh

Annons