Dette er mit første indlæg her. Jeg interesserer mig for ungefødende, men kun i vildtform. Jeg ville høre om der er andre her å dette forum med samme interesse som jeg?:D
Jeg er medlem af Poecilia Scandinavia og er som i kan se fra Danmark.
lillian53 skrev:Dette er mit første indlæg her. Jeg interesserer mig for ungefødende, men kun i vildtform. Jeg ville høre om der er andre her å dette forum med samme interesse som jeg?:D
lillian53 skrev:Jeg har af levendefødende:
Belonesox belizanus belizanus Akvariestamme,
Girardinus metallicus 25 km W of San Juan y Martinez, Dpto. Pinar del Rio. Cuba 2002,
Heterandria formosa Akvariestamme,
Poecilia reticulata Akvariestamme,
Poecilia reticulata San Juan, Isla Margarita. Venezuela 2004,
Xenotoca eiseni akvariestamme,
Xiphophorus helleri Rio Seco II, Oaxaca. Mexico 2002,
Xiphophorus milleri Lake Catemaco, Veracruz. Mexico,
Zoogoneticus tequila Rio Teuchitlan, Ameca Basin, Jalisco. Mexico.
Derudover har jeg neonfisk, forskellige barber,Corydoras (flere forskellige), alm. Ancistrus, blåøjet cichlider, Malawichilider, Synodontis, Krebs, langarmsrejer, 10 forskellige arter af rejer, snegle. Ja jeg har selvfølgelig også regnbuefisk.:p
lillian53 skrev:Jeg har
1 x 530 l
1 x 325 l
2 x 250 l (1 tomt)
3 x 200 l
1 x 180 l
1 x 160 l
1 x 130 l
2 x 100 l
5 x 60 l
3 x 25 l
1 x 5,5 l
og jeg startede som akvarist maj 2006 og havde aldrig før prøvet:D
Hilsen Lillian
Kjell Fohrman skrev:Kul - det låter ungefär som när jag startade "på riktigt" - började med ett akvarium på 450 liter och sedan växte det rasande snabbt.
För min del är detta mer än 30 år sedan och fortfarande är mitt intresse lika stort
lillian53 skrev:Dette er mit første indlæg her. Jeg interesserer mig for ungefødende, men kun i vildtform. Jeg ville høre om der er andre her å dette forum med samme interesse som jeg?:D
1 x 530 l
1 x 325 l
2 x 250 l (1 tomt)
3 x 200 l
1 x 180 l
1 x 160 l
1 x 130 l
2 x 100 l
5 x 60 l
3 x 25 l
1 x 5,5 l
Hilsen Lillian
M B skrev:Ja, vi är fler som håller på med ungfödare i naturform, men inte så många som i Danmark eller Norge. Lite annat än ungfödare blir det givetvis med som dvärgbotior, siamensis och räkor. Platsbrist och tidsbrist gör annars att det inte blir mer än tre akvarier för mig för tillfället. :)
1 x 530 l
1 x 325 l
2 x 250 l (1 tomt)
3 x 200 l
1 x 180 l
1 x 160 l
1 x 130 l
2 x 100 l
5 x 60 l
3 x 25 l
1 x 5,5 l
Hilsen Lillian
unbreake skrev:Jösses!! Nog för att det är väldigt skoj med akvarie och jag håller på att skaffa fler (får det tredje till helgen), men så många? Hur hinner man med det? =) Måste ju ta fruktansvärt mkt tid... Min fru hade idiotförklarat mig och antagligen kastat ut mig med. :D
lillian53 skrev:Hej Michael, vi talte sammen til Poecilia Weekenden 2007 og jeg er lay-outer for bladet og ved derfor at du er vor nye kontakt i Sverige - gratis.;)
lillian53 skrev:Nu ved jeg inte hvad idiotförklaraat betyder på dansk:confused: Men jeg fik 530 l af min mand som julklap 2006:p
Nu har han sagt stop- ikke flere akvarier, og ja det tager langt tid. Men jeg synes det er dejligt afstressende.:rolleyes:
jagsjalv skrev:Jag håller också på med en del viltformer av ungfödare, har cirka 6 akavrier.
Tänkte jag skulle gå med i Poecilia men vilket pg/bg nummer ska man ange och så vidare??:confused: har inte riktigt fattat det som står på hemsidan...
jagsjalv skrev:Jag håller också på med en del viltformer av ungfödare, har cirka 6 akavrier.
Tänkte jag skulle gå med i Poecilia men vilket pg/bg nummer ska man ange och så vidare??:confused: har inte riktigt fattat det som står på hemsidan...