Denna tycker jag gör lite ont
http://www.blocket.se/vi/18184585.htm?ca=17_s
17 Liter...oj vad mkt stora fiskar.
zoolander skrev:Denna tycker jag gör lite ont
http://www.blocket.se/vi/18184585.htm?ca=17_s
17 Liter...oj vad mkt stora fiskar.
MaxB skrev:Men tänk vilken frän räk-kub det skulle kunna bli.... hmmm...
ansjo skrev:Fräck räkkub. Köpte själv ett par sådana i Tyskland i förra veckan för 20 euro/st så 1000:- är kanske "lite" i överpris;).
Sedan är de heller inte på 17 liter utan 5,8 liter.
Linapina skrev:Var ligger Södra sundby?
Jag funderar på att maila och erbjuda mig att ta hand om hela paketet... Samt förklara exakt vad fiskarna behöver...
Linapina skrev:Jag har anmält annonsen, samt mailat och skrivit vad de behöver, och jag bjöd en lägre slant förklarade att andrahandsvärdet inte är särskilt högt. Får se vad jag får tillbaka... Försökte vara pedagogisk och trevlig i alla fall.
ansjo skrev:Det kanske finns större storlekar på dessa kar, men här är en bild på tösens nystartade kar:
[ATTACH]14338[/ATTACH]
Att få balans ska nog inte bli några större problem, ett vattenbyte på 20% är bara en liter:p!
Kollade lite nogare nu, och karet i annonsen är nog större, men jag är tveksam till några 17 liter...
Gaffel skrev:
ansjo skrev:Det kanske finns större storlekar på dessa kar, men här är en bild på tösens nystartade kar:
[ATTACH]14338[/ATTACH]
Att få balans ska nog inte bli några större problem, ett vattenbyte på 20% är bara en liter:p!
Kollade lite nogare nu, och karet i annonsen är nog större, men jag är tveksam till några 17 liter...
Patrik Steen skrev:Den sista länken där hade jag nästan kunnat köpa om det inte hade varit för dyrt,riktigt fräck liten skål faktiskt.
Eller nån liten växt kanske riktigt fräckt att ha den på ljusrampen:)Nina82 skrev:Att ha räkor i ja [:o] ;)
Patrik Steen skrev:Eller nån liten växt kanske riktigt fräckt att ha den på ljusrampen:)
maria_ skrev:För övrigt kan man inte skylla hela (underbara) Skåne för en persons klanterier.
minihus skrev:Det är sorgligt med slöjstjärtar i små akvarium öht tycker jag.. Men det är bra att "guldfiskkupor" inte längre är tillåtet och allra minst till salu i butik längre. Alltid något..