Hjälp med HD.

#1 - 8 mars 2008 12:58
Nej inte Harley Davidson som man kan tro. Även om jag skulle vilja ha en igen.

Nej, problemet är att på www.hd.se så verkar det som att explorer ballar ur likaså Avant browser.

Vill någon/några vänliga själar kolla om dom har samma problem?
Det som händer är att processorn blir tokvarm, sidan hänger sig ett tag och öppnar man sida i bakgrunden så tar det en jä-a tid innan man kan titta på den.

Mitt system är fö.
P4 3.2Ghz
4GB ram
1TB HDD
Och kör med Vista home.
Guest
#2 - 8 mars 2008 13:03
Grymt seg sida! Vad sitter du med för uppkoppling/lina?
#3 - 8 mars 2008 13:05
Inga problem här.

Firefox 2.0.0.12
#4 - 8 mars 2008 13:12
Lite halv seg sida, men det funkar
#5 - 8 mars 2008 13:33
Inga problem
Resultat just nu
[COLOR=#0000ff]: HIF-Horsens 1-2[/COLOR]
#6 - 8 mars 2008 14:48
Snabb laddning men sidan innehåller nån application eller kodning som triggar cpu'n nått grymt, först bara lite svaga svängningar men inom typ 3 minuter så pendlade den mellan 15-65% mot normala 0-3% så visst finns det nånting på dagbladets sida som inte ska vara där, ungefär som den jävla reklam pop-up som inte firefox stoppade..
#7 - 8 mars 2008 15:30
Ja, jag sitter med en 24/2 lina.
Undrar om man kan hitta den appen eller kodningen och blocka det på något sätt.
Där e ju ganska mycket reklam på sidan iofs.
#8 - 8 mars 2008 15:57
Testa GP istället.. ;)
#9 - 8 mars 2008 16:01
Jo GP är bra men inte så mycket lokala nyheter från mitt område. :)
Maffia666
#10 - 9 mars 2008 06:31
Gaffel skrev:
Testa GP istället.. ;)
Den tråkiga tidningen skriver väl bara om långhåriga raggare som heter Jesper och ......;)
#11 - 9 mars 2008 08:11
Nja dom hade faktiskt en mängd artiklar i samband med min fars begravningsakt för flera år sedan också på den tiden jag bodde i okuperat hus i Haga, jag minns att rubriken var "Gravskändning", käkade finsk surdegslimpa med sesampasta från Moderjord, handlade tofu på Yggdrasil, spöade skinnskallar i Hagaparken, handlade dyring på Kom In och fikade på Mosters, så GP har inte bara artiklar om raggare..
Maffia666
#12 - 9 mars 2008 11:02
Gaffel skrev:
Nja dom hade faktiskt en mängd artiklar i samband med min fars begravningsakt för flera år sedan också på den tiden jag bodde i okuperat hus i Haga, jag minns att rubriken var "Gravskändning", käkade finsk surdegslimpa med sesampasta från Moderjord, handlade tofu på Yggdrasil, spöade skinnskallar i Hagaparken, handlade dyring på Kom In och fikade på Mosters, så GP har inte bara artiklar om raggare..
Okej jag hoppas att du förstod ironin;), du själv brukar ju vara snabb att göra sådana inhopp...;). Men du får gärna utveckla det med husockupering i ett pm till mig så vi inte stör trådskaparen, för det lät intressant. Ps skinnskallar ska ha stryk,har själv slagit knogarna blodiga på sådana svin Ds
Magnus

Annons