HJÄLP!min öronål sitter fast!

#1 - 28 december 2004 15:41
Har en BTN bakgrund där det är 2 små runda hål för pumpslangarna på. Har täppt för dessa då jag inte använder dom men en hade tydligen ramlat ut och idag såg jag min största öronål sitta i hålet... FAST! 1dm har kommit igenom men sen blev han för tjock! kan ju inte ta i och dra i honom för då drar jag ju honom mitt itu =( Å bakåt går ju inte heller.... + att han är väldigt hal... Ser att han har börjat få sår på kanterna när han tryckt sej ännu mer igenom... Vad ska jag göra???? vill ju inte döda honom!!!! och det går ju inte å börja såga sönder bakgrunden heller.... VAD GÖRA?????????? [:-118]
#2 - 28 december 2004 16:12
ingen som vet bad jag ska göra??? börjar få panik, tycker så himla synd om honom!!!!!!!!! [:-118]
Vill ju inte döda honom....
#3 - 28 december 2004 16:30
ledsen, vet inte vad du skall göra, förutom att ta det lungt, kan du inte trycka lite på huvuddelen på honom för att få ut honom?
#4 - 28 december 2004 16:54
Gick inte att trycka ut honom då han var för hal.... men jag höll i honom och lirkade fram och tillbaka medans han hjälpte till och simmade på själv. Tillslut kom vi förbi den tjocka delen och han gled igenom!!!!!!!!! han har sår på sidorna men tror att det kommer läka bra av sej själv! Phjuuu nu är jag lugn igen....! [:-142]
#5 - 28 december 2004 16:57
kul att det gick bra. Hoppas bara att ni slipper få nåt skit i såren så det inte går illa på det sättet. Lycka till.

Annons