Human Face Fish

#1 - 14 juni 2009 09:18
Var och kollade lite på Youtube igår och hittade något som är mega skumt.

" target="_blank">

Och undrar om detta är ett påhitt eller denna fisken verkligen finns och isåfall om de finns någon info om denna fisk.. För själv tycker jag att de ser lite fejk ut
#2 - 14 juni 2009 09:20
Skitfräcka ju, nu gissar jag bara, men det finns ett par stycken Koi här i världen så varför inte skulle någon kunna vara tecknad på det viset?
#3 - 14 juni 2009 09:27
ne jag vet inte men de känns som fejk men visst kan ju finnas fiskar kanske som ser ut som dessa..

tänk dig dock ha dem hemma i akvariet och när du tänder säng lampan på kvällen så kollar en sådan ut ur akvariet.. vet inte vad ni hade gjort men jag hade nog gömt mig under sängen
#4 - 14 juni 2009 10:48
De kan eventuellt vara handmålade också.
Lite tatuering med svart färg så har man koiar värda tio gånger mer än normalt...
#5 - 14 juni 2009 11:40
Det finns toastbröd som har jesus teckningen på sig, möglig ost som har bilden av jesus, inte omöjligt att ngn varit där och tatuerat in firrarna, eller att de har fått en sådan färg/teckning.
#6 - 14 juni 2009 12:22
Nubi skrev:
Det finns toastbröd som har jesus teckningen på sig, möglig ost som har bilden av jesus, inte omöjligt att ngn varit där och tatuerat in firrarna, eller att de har fått en sådan färg/teckning.

du glömde ostbågen som liknar jesus ^^
#7 - 14 juni 2009 12:54
Finns det en sån oxå :D
du glömde ostbågen som liknar jesus ^^

Annons