hundar är skit skrev ja som rubrik för att locka läsare hit!!
Jag är mycke hundrädd men på senare tid har ja tänkt en massa på varför! eller snarare hur kan jag vara hundrädd? om ni som är hundägare tänker er, er värsta fobi te x ormar, och nån kommer med en orm lös eller i koppel och ormen börjar "vara nyfiken" på dig och ägaren säger de é lugnt den bits inte... men precis som ormen som med hunden har djuret en "djurisk instnkt" vid en viss gräns känner den sig hotad av den den möter!!!kan bero på osäkerhet,rädsla mm.. så LÅT ALDRIG HUNDAR GÅ FRAM TILL OKÄNDA!!! och framför allt SÄG ALDRIG ATT HUNDEN INTE BITS!! de är fel!
Är man så himla rädd för någonting så gör man väll ngt åt det. Och varför inte vända på det, att obehehöriga aldrig ska gå fram till främmande hundar utan att fråga först.
Jag blir så himla trött på alla hundrädda som bara gnäller och klagar på hundar och deras ägare. Vad är det som säger att det enbart är ni som har en massa rättigheter i samhället och vi hundägare bara en massa skyldigheter. Hur sjukt är det inte att gå omkring & behöva vara rädd för allting när man faktiskt kan göra ngt åt det.
Sluta skylla era hundrädslor på oss hundägare och gör ngt åt det istället.. Ni är ju inget annat än ett gäng gnällspikar...
Och som det ser ut här på hundforumet så är det mest karlar som är så himla rädda för hundar, jag bara undrar vad är det med er egentligen???
Nej gör ngt åt era rädslor & bete er som folk, och lämna oss hundägare ifred med våra hundar.