Min gammla oscar som jag hade förut, han blev bortjagad från tomten, katter har ett område dom är på och hamnar dom utanför så kan dom ha svårt att hitta hem igen, jag gick runt i villa området och letade, ropade och grät floder, frågade grannar och satte upp lappar, han hade hört mig och flyttat sig hemmåt, men sen gick han åt fel håll, några dagar senare gick jag över stora vägen och fråga, då hade anders som bodde där haft en svartvit katt i sitt garage, jag ropade som en galning, men ingen kisse kom.... Jag lämnade mitt nr och gissa vem som ringde dagen efter tidigt på morgonen, jo anders för oscar satt återigen i garaget, så han hade hört mig och gått dit igen, jag va där sent på kvällen. Då hade han varit borta 8 dagar, så jag for ut och mötte anders som kom med min smutsiga gammla kisse =), Jag köpte en stor fin blomma som tack, han hade ju kunnat strunta i mig och katten, så gör som jag, ta en större sväng, ropa och prata med alla du ser så ska du se att hon hittar hem igen :) . Ett tips är att ställa ut kattlådan deras doft når flera km och blir ett bra rikt märke, jag hade precis bytt hela lådan så de va ingen doft i den.