Hur hittar jag mina inlägg?

#1 - 10 oktober 2007 14:23
Har varit bortrest ett tag och skulle in och kolla vilka svar jag fått på inlägget jag skrev innan jag for. Hur gör man enklast det? Nu hittade jag mitt namn i listan "senaste inloggade" och klickade på det, och på så sätt hittade jag dit. Men om jag vill kolla det om en stund, när mitt namn inte längre finns med på "senaste inloggade" - hur gör jag då...?[:o]
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 10 oktober 2007 14:52
Du kan använda sökmotorn i forummenyn ovan och söka på ditt namn, eller gå in i din profil och klicka på rubrikerna i vänsterspalten (du ser vilka)
#3 - 10 oktober 2007 20:21
Det låter smidigt! Fast jag är RIIIIIIKTIGT dålig på det här med datorn, så hur hittar jag till min profil... *skäms*
#4 - 10 oktober 2007 20:58
Det låter smidigt! Fast jag är RIIIIIIKTIGT dålig på det här med datorn, så hur hittar jag till min profil... *skäms*

Tryck bara på ditt namn här till vänster. Då dyker en liten ruta upp...tryck sedan på allmän profil. Där hittar du bla senaste inlägg osv..
#5 - 13 oktober 2007 21:07
Jamen... Nu är jag besvärlig igen... Om jag loggar in efter lång tid och inte har ett av mina upplägg framme, så kan jag ju inte klicka på mitt namn till vänster. Hur gör jag om jag från forumets huvudsida snabbt och enkelt vill titta på mina gamla inlägg, för att se vilka svar jag kan tänkas ha fått?

På vovve.net är det jättelätt att klicka på sitt användarnamn (oavsett om man är på forumets huvudsida eller läser inlägg etc) och på så sätt enkelt klicka sig till sina gamla skrivna inlägg, inställningar, dagbok, egen gästbok osv.
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 14 oktober 2007 07:45
Jamen... Nu är jag besvärlig igen... Om jag loggar in efter lång tid och inte har ett av mina upplägg framme, så kan jag ju inte klicka på mitt namn till vänster. Hur gör jag om jag från forumets huvudsida snabbt och enkelt vill titta på mina gamla inlägg, för att se vilka svar jag kan tänkas ha fått?

På vovve.net är det jättelätt att klicka på sitt användarnamn (oavsett om man är på forumets huvudsida eller läser inlägg etc) och på så sätt enkelt klicka sig till sina gamla skrivna inlägg, inställningar, dagbok, egen gästbok osv.

KLicka på medlemslista och skriv in ditt användarnamn i sökrutan. Det tar bara några sekunder
#7 - 14 oktober 2007 11:24

Jag gör som så att jag går in via "snabblänkar" här uppe till höger sen näst längst ner har du "min profil".

När du gått in där så kommer det bla upp en ruta nere till vänster där du bla kan välja "Alla inlägg av..."

Det tycker jag är det enklaste sättet :)
#8 - 16 oktober 2007 20:27
Åh, tackar!!
#9 - 2 november 2007 19:29
Eller ännu lättare är väl att kolla "prenumerationer" när du gått in i "snabblänkar" här uppe till höger. Då kommer alla trådar fram där du skrivit något och är det nya svar så är de mörkblå. Jag skulle aldrig våga trycka fram "Alla inlägg av...", det kan bli rätt många med tiden ;)
Sen kan du rensa bort prenumerationer när du inte vill hålla koll på någon/några trådar längre. Men det ser du nog hur du gör när du väl hittat in dit.

Fast den här frågan var visst några veckor gammalt ser jag nu... ja, ja :)
#10 - 2 november 2007 20:04
Sonja skrev:
Eller ännu lättare är väl att kolla "prenumerationer" när du gått in i "snabblänkar" här uppe till höger. Då kommer alla trådar fram där du skrivit något och är det nya svar så är de mörkblå. Jag skulle aldrig våga trycka fram "Alla inlägg av...", det kan bli rätt många med tiden ;)

Sen kan du rensa bort prenumerationer när du inte vill hålla koll på någon/några trådar längre. Men det ser du nog hur du gör när du väl hittat in dit.

Fast den här frågan var visst några veckor gammalt ser jag nu... ja, ja :)

Fast det här förutsätter ju att du lagt till ämnet som prenumeration.
Men som sagt det kan bli riktigt många efter ett tag :)
#11 - 2 november 2007 21:04
Nej då, jag lägger inte till dom själv. Har jag bara skrivit ett inlägg så läggs dom till automatiskt. Men det kanske är en inställning men gör i kontrollpanelen... bra är den i alla fall.
#12 - 2 november 2007 21:26
Det åste det vara för jag hade bara en prenumeration och den vet jag att jag la till manuellt iom att det var i en kategori jag normalt inte följer.
#13 - 3 november 2007 13:08
Sonja skrev:
Nej då, jag lägger inte till dom själv. Har jag bara skrivit ett inlägg så läggs dom till automatiskt. Men det kanske är en inställning men gör i kontrollpanelen... bra är den i alla fall.

Nu blev jag nyfiken så jag var tvungen att gå in på kontrollpanelen och se där.. där fanns ju faktiskt den möjligheten :)

Vad mycket lättare det blev nu :)

Tack för tipset Sonja!
#14 - 3 november 2007 17:41
Ja det är en jättebra funktion. Man kan ha totalkoll på allt man varit inne och skrivit i om det så är flera månader gammalt.

Annons