guppymatte =-) skrev:Det låter smidigt! Fast jag är RIIIIIIKTIGT dålig på det här med datorn, så hur hittar jag till min profil... *skäms*
guppymatte =-) skrev:Jamen... Nu är jag besvärlig igen... Om jag loggar in efter lång tid och inte har ett av mina upplägg framme, så kan jag ju inte klicka på mitt namn till vänster. Hur gör jag om jag från forumets huvudsida snabbt och enkelt vill titta på mina gamla inlägg, för att se vilka svar jag kan tänkas ha fått?
På vovve.net är det jättelätt att klicka på sitt användarnamn (oavsett om man är på forumets huvudsida eller läser inlägg etc) och på så sätt enkelt klicka sig till sina gamla skrivna inlägg, inställningar, dagbok, egen gästbok osv.
guppymatte =-) skrev:Jamen... Nu är jag besvärlig igen... Om jag loggar in efter lång tid och inte har ett av mina upplägg framme, så kan jag ju inte klicka på mitt namn till vänster. Hur gör jag om jag från forumets huvudsida snabbt och enkelt vill titta på mina gamla inlägg, för att se vilka svar jag kan tänkas ha fått?
Sonja skrev:Eller ännu lättare är väl att kolla "prenumerationer" när du gått in i "snabblänkar" här uppe till höger. Då kommer alla trådar fram där du skrivit något och är det nya svar så är de mörkblå. Jag skulle aldrig våga trycka fram "Alla inlägg av...", det kan bli rätt många med tiden ;)
Sen kan du rensa bort prenumerationer när du inte vill hålla koll på någon/några trådar längre. Men det ser du nog hur du gör när du väl hittat in dit.
Fast den här frågan var visst några veckor gammalt ser jag nu... ja, ja :)
Sonja skrev:Nej då, jag lägger inte till dom själv. Har jag bara skrivit ett inlägg så läggs dom till automatiskt. Men det kanske är en inställning men gör i kontrollpanelen... bra är den i alla fall.