Hur lägger jag in en säljes anons? :-/

#1 - 7 augusti 2008 21:16
Hej :-) Jag har verkligen försökt hitta ett alternativ för detta på sidan, men jag kan inte hitta någonstans hur jag skall göra för att kunna lägga in en anons.
Hur lägger man in en anons? Jag är självklart inloggad på sidan.

Tack på förhand :-)

/Mattias
#2 - 7 augusti 2008 21:23
Du måste vara goldmedlem för att lägga in annons här på zoopet ;)
Bilagor:
#3 - 7 augusti 2008 21:59
vad kostar det att bli goldmedlem och hur länge är man det?
#4 - 7 augusti 2008 22:02
BlueJ skrev:
vad kostar det att bli goldmedlem och hur länge är man det?

http://www.zoopet.com/index.php?option=com_philaform&Itemid=207&form_id=2
#5 - 7 augusti 2008 22:05
Hej :-) Ok tack så mycket, nja 225 kr för att lägga in en anons får nog vara :-/

/Mattias
#6 - 7 augusti 2008 22:12
Tittar man runt på artbeskrivningar och bilder mm är det väl värt pengarna.
#7 - 8 augusti 2008 07:51
Ja det e det allt, men just nu så blir 225:- lite mycket för min ekonomi dessvärre, så det få vänta lite.

/Mattias
#8 - 8 augusti 2008 08:49
Hehe tycker inte det är spec möe pengar för ett år och kan lägga ut saker och så bilder och det tror det får bli i slutet av månaden
#9 - 27 oktober 2008 20:45
ganska taskigt att man måste bli goldmedlem för att lägga ut en annons, borde få det gratis som gold-medlem men betala som "vanlig" medlem
#10 - 28 oktober 2008 07:09
sad_ant skrev:
ganska taskigt att man måste bli goldmedlem för att lägga ut en annons, borde få det gratis som gold-medlem men betala som "vanlig" medlem

Det är väl under diskussion om jag fattat det rätt. Gäller bara att hitta ett sätt som funkar.
#11 - 28 oktober 2008 07:15
sad_ant skrev:

Tvivlar på att någon blir Guldmedlem bara för att lägga in en annons. Finns så många andra fördelar med ett medlemsskap.
Kjell Fohrman
Administrator
#12 - 28 oktober 2008 09:48
sad_ant skrev:

OM det är taskigt vet jag inte direkt, men oavsett vilket så vore det bra om det funkade så att man kunde lägga in annonser utan att vara goldis. Som Nina82 skriver så håller vi dock kontinuerligt koll på om det dyker upp några lämpliga betalsystem som kan implementeras.
Än så länge tycker vi dock att avgiften för sådana funktioner blir väl höga.

Annons