Hur lägger jag in vilka fiskar jag har?

#1 - 4 januari 2009 15:39
Hur lägger jag in vilka arter jag har? I profilen alltså. Kan inte hitta det.
#2 - 4 januari 2009 15:52
Anpassa profil --> Redigera dina uppgifter och längst ner kan man bocka för vilka fiskgrupper man har :) Var de det du menade?
Bilagor:
#3 - 4 januari 2009 16:24
Nej inte det. Menade att många har bild och namn på sina arter i sin profil.
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 4 januari 2009 16:49
Snabblänkar > Kontrollpanel > Redigera dina uppgifter
Bilagor:
#5 - 4 januari 2009 16:51
Nu när du säger det, undrade faktiskt det jag också! :) Det där med bilder alltså!
#6 - 4 januari 2009 17:29
Snabblänkar > Kontrollpanel > Redigera dina uppgifter

Där är ju bara grupper. Jag vill ha med varje art och en liten beskrivning som många har.
#7 - 4 januari 2009 17:44
TastY skrev:
Där är ju bara grupper. Jag vill ha med varje art och en liten beskrivning som många har.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Är det "guldmedlemmarnas akvarium" du menar, ligger under "Avdelningar" i gråa fältet högst upp.[/COLOR][/FONT]
Kjell Fohrman
Administrator
#8 - 4 januari 2009 20:26
TastY skrev:

Ok, jag trodde det var det som står under "mina akvarier" som du menade
#9 - 4 januari 2009 21:12
Nä det står mina fiskar. Så har många bild, latinskt namn och en liten beskrivning. Riktigt nice, så kan man klicka på namnet så kommer man till den riktiga artbeskrivningen.
#10 - 4 januari 2009 21:20
Det är på mina akvariet, flera som har bild där och namnet på akvariet, sen när man kommit in på själva sidan (hur man nu gör den) så finns där vilka fiskar de har i med länk och allt. Kolla Bowmans, http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=506
#11 - 4 januari 2009 21:32
Gå in här:
http://www.zoopet.com/akvarium/index.php

Uppe till höger står det "goldmedlem, lägg till akvarium"
Den vägen är det!

Sen kan du ändra och lägga till växter, fiskar och allt i rutan nere till höger: "ändra din akvariebeskrivning"
#12 - 4 januari 2009 22:09
Hitta det själv :) Haha tack :D

Annons