Det är alltså min fråga - hur lägger man upp en avatar? Se bif...
bild: http://forumbilder.se/CDBHA/zoopet-avatar.png
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
hannesc skrev:du måste vara guldmedlem för att kunna göra det.
http://www.zoopet.com/index.php?option=com_content&view=article&id=304
Bluewing skrev:De av oss som valt att vara GOLD-medlem har valt det pga detta. Inte just pga Avataren enbart.
Mumin skrev:Ett inte helt okänt fenomen är att nya användare drar igång debatten om varför det kostar att göra si eller så på Zoopet. Varför inte läsa igenom att antal av de gamla trådarna innan det blir långbänk i en ny? Det har hittills inte hjälpt att gnälla 'snååålt' för att få Kjell att jobba gratis för att roa oss andra.....;)
Mumin skrev:Ett inte helt okänt fenomen är att nya användare drar igång debatten om varför det kostar att göra si eller så på Zoopet. Varför inte läsa igenom att antal av de gamla trådarna innan det blir långbänk i en ny? Det har hittills inte hjälpt att gnälla 'snååålt' för att få Kjell att jobba gratis för att roa oss andra.....;)
erikthur skrev:Det bör påpekas att det fanns inga avatarer i detta forum innan finansieringen via goldmedlemskap kom igång. Så då var det en ny funktion som tillkom.
erikthur skrev:Vi kunde inte heller posta bilder - allt detta och mer därtill har finansierats den vägen
Ferengi skrev:Vill inte hälla bensin på elden.... men jag tycker nog att de 225 kronorna det kostar per år är mer av en symbolisk summa med tanke på vad man får för dem. :)
elektronikfreak skrev:Jag ska skicka tipset vidare till Flashback med sina 735.000 medlemmar. Då kommer dom att kamma in 165 miljoner kronor per år! :D
*PEACE*
elektronikfreak skrev:
Beklagar än en gång mitt extrema misstag som jag lovar på heder o samvete aldrig någonsin ska återupprepas. [:o] [:o] [:o]
*PEACE*
elektronikfreak skrev:Jag ska skicka tipset vidare till Flashback med sina 735.000 medlemmar. Då kommer dom att kamma in 165 miljoner kronor per år! :D
*PEACE*
Mathias Nilsson skrev:Sitt du och sköt en tjänst helt gratis.
Då kanske du får mindre tid över till att sitta här och deppa över en avatar. Som för övrigt tar tid att granska..
Sånna här trådar dyker upp ganska ofta, resultatet är typ alltid detsamma, vi finns kvar medan ts drar vidare. Så, ha det gött hörru :)
KristianE skrev:Sist jag kollade så var varken serverutrymme eller domäner gratis, inte heller timarbete eller konsulttjänster som hyrs in då man inte har kunskapen att administrera forumet själv.
Det är inte relevant att jämföra ideell verksamhet med kommersiell sådan.
Om det är värt pengarna får man själv avgöra, man kan ju fortfarande posta utan att betala till skillnad från vissa andra communitys och forum som inte drivs ideellt.
Christer5 skrev:Det är ju fritt val att vara medlem eller inte,passar det inte så........