Som rubriken lyder. Hur många är det lämpligt att man är om man ska bära ett 720L akvarium (utan vatten;)?
Vad brukar dom väga?
Detta har en välvd ruta så då blir det väl antagligen ännu tyngre.
drd skrev:Jag lyfte mitt 720 ensam på plats på nya bänken jag köpte i vintras :D
Från golv till bänk = 1 meter men jävlar så jobbigt det var.
drd skrev:Jag lyfte mitt 720 ensam på plats på nya bänken jag köpte i vintras :D
Från golv till bänk = 1 meter men jävlar så jobbigt det var.
Kjell Fohrman skrev:Skrytmåns:d - men du är inte värst på att skryta:p
För ett antal år sedan så flyttade jag ensam ett 3.500 liters hörnakvarium ensam från en lastbil ca. 50 m och passerade bland annat då genom några dörröppningar. Sedan fick jag det på plats på bänken - det du, det slår du inte:d
För ett antal år sedan så flyttade jag ensam ett 3.500 liters hörnakvarium ensam från en lastbil ca. 50 m och passerade bland annat då genom några dörröppningar. Sedan fick jag det på plats på bänken - det du, det slår du inte:d
HenkeP skrev:Använde du gaffeltruck eller pall-lyftare?;):d
Kjell Fohrman skrev:För ett antal år sedan så flyttade jag ensam ett 3.500 liters hörnakvarium ensam från en lastbil ca. 50 m och passerade bland annat då genom några dörröppningar. Sedan fick jag det på plats på bänken - det du, det slår du inte:d