hur ta bort/redigera blogginlägg?

#1 - 16 september 2010 19:05
Nu har jag 2 blogginlägg som är helt onödiga... och vill gärna få bort dom på nåt vänster,
Men jag hittar verkligen inte - hur mkt jag än letar, hur man raderar dom...

Eller om det blir fel, som sist, att man bara snabbt och enkelt kan justera detta lila felet...
Nåt som går att fixa?
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 16 september 2010 19:11
karrokaja skrev:
Nu har jag 2 blogginlägg som är helt onödiga... och vill gärna få bort dom på nåt vänster,

Men jag hittar verkligen inte - hur mkt jag än letar, hur man raderar dom...

Eller om det blir fel, som sist, att man bara snabbt och enkelt kan justera detta lila felet...

Nåt som går att fixa?

Jag TROR att Christian kan radera bloggtrådar - så skicka ett pm till admin med en länk till blogginlägget du vill ha raderat
Däremot verkar det tyvärr inte gå att införa någon redigeringsfunktion i bloggen - jag har sjäv klagat på detta tidigare men då gick det inte att lösa
#3 - 16 september 2010 19:41
hmm... det verkar ju lite ostabilt...
Men om det är enda vägen så.
#4 - 16 september 2010 20:11
Om du drar markören över rubriken och en bit ut till höger, blir en penna synlig... tryck på den och du kan ändra i bloggen (vet dock inte om du kan ta bort den helt).

Har redigerat bort en del av de "Bifogad fil ... " medelanden (med oönskade bilder) som dök upp i min blogg efter att forumet uppgraderade på det sättet :).
#5 - 16 september 2010 20:32
Lilla Damen! du är min hjälte!!!
Det gick att både redigera och att radera blogginlägget!! Tack så JÄTTE mycket:)
#6 - 16 september 2010 20:39
:)
Kjell Fohrman
Administrator
#7 - 16 september 2010 20:58
Om du drar markören över rubriken och en bit ut till höger, blir en penna synlig... tryck på den och du kan ändra i bloggen (vet dock inte om du kan ta bort den helt).

Har redigerat bort en del av de "Bifogad fil ... " medelanden (med oönskade bilder) som dök upp i min blogg efter att forumet uppgraderade på det sättet :).

Fantastiskt - tack för tipset:d

Annons