Haha, det är nog Fångad av en stormvind jag kan tänka mig... :p
:D :D
Ang. Carola. Få människor i Sverige är så vidriga som den personen. Hon är skrämmande. Bara hennes deltagande och uttalanden i Livets Ord (minns ni vad de sa om förståndshandikappade?) gör att man blir äcklad. Att hon sedan tror att hon står över alla människor och beter sig utefetr detta på ett nedvärderande sätt mot sina "medmänniskor" spär på detta. Och nej, Carola levr verkligen inte efter några kristna värderingar - sånt är till för dom som inte är så upphöjda som hon...
Vilket hat.. Har du träffat henne någon gång. Det har jag, de hyrde rum på mitt jobb när de byggde om ute på Värmdö. Hon är så övertrevlig att det blir löjligt, speciellt som jag bara såg hennes biffiga Dobberhanne :D :D min sambo har levererat paket till henne och han sa samma sak, hon beteer sig som om man är hennes bästa kompis. Hon har väl blivit påverkad av alla som gnäller på allt hon gör och lite till..
Jo kommer du ihåg den där gången för 15 år sedan när du gick ner på ICA och var dum mot kassörskan för att hon sa att du inte skulle tränga undan äldre tanter med rullator... Hallå... preskribering...
Jag gillar henne som sagt inte heller speciellt men när folk haka på den offensiva mobbingen som pågår nu så måste jag tycka att det är svagt.
Ha jag hittade ett genomskinligt yngel idag med råkade skrämma ut det ur en växt när jag knackade på rutan... sen kom guramin... han tyckte väl den såg god ut... stackarn
Hmm.. Vilket lagarbete.. [:o]
Jag måste bara fråga...hur fan kan man rösta på perelli....det är ju som att rösta fram kommunismen i usa....
skulle sverige legat bra till så skulle vi skickat nordman eller bwo men nej vi skickar en botoxförorenad siameskatt.
Nu är du elak... Sjutton hon lever på sitt utseende, klart hon ska göra allt och lite till... Vem vill titta på henne om hon ser ut som skrutt?? Tror du att Pamela Andersson, Marlyn Monroe, Dolly Parton och Viktoria Silverstedt hade tjänat så mycket pengar om de inte gör ständiga justeringar av sin hårdvara.. Tror du att det är korkade blondiner???
Supersmarta buisness brudar hela gänget...
En polare hörde Viktoria tappa "blåsta bimbo imagen" i en intervju nyligen..
Varför ska inte Perelli få gör det också.. Jesus, hon lever ju på sin röst och sitt utseende... Är det svenska avundsjukan som härjar eller ska det malas kända tjejer som vanligt i Sverige, tjejer ska inte lyckas offentligt utan att bli hackmat???
Nu blir jag sjutton feminist på kuppen.. :D [:-174]
Och jag är faktiskt också blond nu.. [:o]
Jooo.. Rätt låt vann... :D :D Björn är bäst.. Men hörde ni Luuk... "det finns 3200 bitar i den här scenen (i Globen) och
det tar 2 dagar att bygga upp den, som BWO ungefär... [:-92]
Och Nur till BWO:s sångare. "Du är bjuden till efterfest hos mig" och sen till Bard: "
och du får ett par långbyxor"!! [:-93]