Jag mår INTE bra....

#1 - 15 mars 2004 08:33
efter ha gjort rent det mindre karet härom veckan med slangen (sugit upp lite bajs ifrån botten) så skulle jag 3 dagar senare sälja mina 2 klogrodor. Jag kunde bara hitta det ene och blev väldigt nedstämd igår när jag skulle rengöra det stora karet med slangen då den lilla klogrodan hade legat i slangen. Naturligtvis var den död..SUCK! Känner mig som en stor j...a skit. Ursäkta språket...
Vh
Claes
#2 - 15 mars 2004 09:06
Vet hur du känner dig....hade en liten sötvattensflundra & när jag skulle flytta över min Pleco till ett större var jag tvungen att lyfta på stocken & märkte inte att jag råkade placera den på ett lite annorlunda sätt. Flundran som tidigare hade legat i en liten grop under fick nu en bit av stocken över sig . tre dar senare började jag undra verför jag inte sett till lila "Calle" & bestämde mig då för att leta lite...lyfte på stocken & hittade honom död [:-118]

Kände mig verkligen såååå hemsk...tänk att han satt fast där & kämpade för att komma loss....

Tröstande kramar från en som vet hur det känns!
#3 - 15 mars 2004 09:09
Tack för den tröstande kramen...

#4 - 15 mars 2004 15:37
Fy vad tråkigt för dig!
Det är så sorgligt att hitta en död fisk/groda som man känner att man själv har orsakat på något sätt.

En stor webtröstkram kommer här!
#5 - 18 mars 2004 19:44
Jaa... det verkar hemskt!!! Om jag skulle hitta min salamander (Salman) mosad under en sten så skulle jag bli jätte sur på mig själv! För att tanken på att jag har tagit död på min salamander genom att råka lägga ett stenblack på den är hemsk! Eller att den kanske har fastnat och inte kan komma iväg till maten o dött!
Usch nej!

ttycker verkligen synd om er alla som förlorat era djur!! =)

//Hoppas det inte händer igen för er! Ha det braaa!

Annons