Jag måste sova!

#1 - 27 november 2007 21:47
I morgon har jag skola. Vilket innebär att jag måste gå upp klockan sex för första gången på väldigt länge. Jag klarar inte ens att gå upp klockan åtta. Och jag har inte städat och jag har inte packat. Blä, blä, blä. Jag borde gå och lägga mig, men aldrig förr har det varit så viktigt för mig att sitta vid datorn. [:(!]
#2 - 27 november 2007 21:49
Jag ska också upp kl 6 i morgon så jag ska nog snart gå och snutta kudde
#3 - 27 november 2007 21:55
Hu. Att gå upp tidigt är det tråkigaste som finns. Speciellt när det är mörkt och kallt. :(
#4 - 27 november 2007 21:56
och om man måste skrapa rutorna på bilen!
#5 - 27 november 2007 21:58
Men det är väl ingenting! Jag måste åka tåg. Och stå och vänta på en kall perrong. Och frysa. Och packa. :( Fast sen när jag kommer fram (jag går i skolan i Kalmar) så har jag två timmar innan jag börjar och det ligger en djuraffär jättenära skolan. :)
#6 - 27 november 2007 22:01
men du kan ju sova på tåget? lite segt om jag somnar när jag kör bil.. men det är dock nära att man gör det :( Kul att gå i djuraffär i 2 timmar då :) Skulle jag behöva som träning, ska till Ullared gekås med min tjej på fredag, jag räknar med 8 timmars shopping, och dom har ingen djuraffär där :(
#7 - 27 november 2007 22:05
Haha, nu känns allt lite bättre. :) Men för att sova på tåget så krävs det också att man lyckas hinna med tåget. :P
#8 - 27 november 2007 22:07
Klaga lagom, här lider man av svårt-att-gå-och-lägga-sig-i-tid-när-man-ska-upp-5-syndromet. 4-5 timmars sömn är väl en bra vardag antar jag :)

//C
#9 - 27 november 2007 22:08
då måste du nog gå och lägga dig nu så du orkar gå upp vid 06:00.. snart ska jag iaf gå och lägga mig... känns lite segt att komma hem från jobbet klockan halv 9 och lägga sig nu :P
#10 - 27 november 2007 22:09
Hallå. Jag brukar vanligtvis gå upp vid tolv. Idag hade jag ställt klockan på åtta, och kom upp vid halv tio. Jag kommer aldrig klara av att vakna imorgon. :(
#11 - 27 november 2007 22:10
Klaga lagom, här lider man av svårt-att-gå-och-lägga-sig-i-tid-när-man-ska-upp-5-syndromet. 4-5 timmars sömn är väl en bra vardag antar jag :)

//C

jag la märke till det när jag gjorde lumpen för något år sen, att om man i 10 dagar sover 4-6 timmar om natten så blir man inte så jätte trött. men sen när man sover 9-10 timmar då är man helt slut :P
#12 - 27 november 2007 22:27
sover alla nu?
#13 - 27 november 2007 23:23
Näh, jag somnade vid 8, och vaknade för en halvtimme sedan... [:-116]
#14 - 28 november 2007 04:48

//C

samma här, tveksamt att jag somnade innan 12 igår kväll, gick upp 5 och ska strax gå till jobbet :/
#15 - 28 november 2007 06:00
Jag vaknade idag!!! Fast jag hade ställt klockan på fem för att jag skulle kunna sova i en timme till när den ringde. Några minuter över fem vaknar jag, och klockan har inte ringt. Om jag inte hade vaknat då så hade jag inte varit vaken nu kanske. Vilken tur att jag har en inbyggd väckarklocka. Som fåglarna, ungefär. Fast de har en karta. Undrar om det skulle kunna funka på tåget med, för jag vill inte tillbaks till Skåne idag. Eller jag vill, men det går inte.
#16 - 28 november 2007 06:31
säger bara.....skaffa barn....då inser man efter ett tag att det där med sömn är helt klart överreklamerat.........

har i tre veckor blivit väckt av två vildbattingar klockan 5 på morgonen......
#17 - 28 november 2007 06:35
Hrm.. Jag har faktiskt en lillebror på sex år, som gärna sover över här ibland. Jag behöver sova i en dag för att ta igen mig efter hans besök. Sist han sov över här vaknade jag vid åtta av att han sa "jag har faktiskt blivit bättre på att sova länge nu". Host.
#18 - 28 november 2007 16:40
maria_ skrev:
Hrm.. Jag har faktiskt en lillebror på sex år, som gärna sover över här ibland. Jag behöver sova i en dag för att ta igen mig efter hans besök. Sist han sov över här vaknade jag vid åtta av att han sa "jag har faktiskt blivit bättre på att sova länge nu". Host.

Haha :D

Annons