Jag tycker att zoopet är jättebra..

#1 - 5 juli 2007 22:15
För här har jag lärt mig massor och fått en massa hjälp. Dock har jag stött på ett problem. Min presentation fick inte plats, den blev kapad halvvägs. :(
#2 - 5 juli 2007 23:17
Tackar och håller absolut med.:)
#3 - 6 juli 2007 10:53
När jag var i djuraffären så frågade jag om fiskar som jag inte hade, och förklarade mig med att jag brukar sitta och läsa artbeskrivnigar, då sa han som jobbade där "jag antar att det är zoopet du har varit på, det är en jättebra sida". Och det tycker jag med. :)
#4 - 6 juli 2007 10:54
Ja, det ær en riktigt bra sida.
#5 - 6 juli 2007 13:08
Fick inte plats? Kapa den själv lite, då. :)
#6 - 6 juli 2007 13:08
klart zoopet är bra.......lätt den bästa sida som finns :D:D:DD::D:D:
#7 - 6 juli 2007 13:57
Jag kan bara hålla med om att zoopet är en toppensida. Massvis med info, ett välfungerande forum och enormt mycket trevliga människor. Kan det bli bättre?

Ni gör ett underbart jobb Kjell och Christian och givetvis ni alla andra medlemmar också!
#8 - 6 juli 2007 17:44
Jens A. skrev:
Fick inte plats? Kapa den själv lite, då. :)

Nehe du, man kapar inte bara min presentation. Den var jättebra. I så fall skiter jag hellre i det.
#9 - 6 juli 2007 18:24
Jätte bra sida problemet är att det går inte att komma ifrån den, var dag sitter man här och tittar och skriver och lär sig nåt nytt var dag så man får tacka alla medlemmar och Kjell och christian som håller i det.Roligaste är att det är alltid samma folk som sitter inne så man vet vad var och en kan så långt har det gått att man har lagt det på minnet.Jag bugar och tackar alla som förgyller min dag-min kväll och ibland min natt
#10 - 6 juli 2007 18:31
stene skrev:
Jätte bra sida problemet är att det går inte att komma ifrån den, var dag sitter man här och tittar och skriver och lär sig nåt nytt var dag så man får tacka alla medlemmar och Kjell och christian som håller i det.Roligaste är att det är alltid samma folk som sitter inne så man vet vad var och en kan så långt har det gått att man har lagt det på minnet.Jag bugar och tackar alla som förgyller min dag-min kväll och ibland min natt

Känner väl igen det där, förr satt jag fast i tradera-träsket nu är det akvarieforumen men nöjet är på min sida :)
#11 - 6 juli 2007 18:55
stene skrev:

Hehe, håller med. Den är beroendeframkallande ;)
#12 - 6 juli 2007 20:13
stene skrev:

Men det är inte alltid så bra, ibland kan jag sitta här så länge att kroppen börjar domna bort och benen värker. :mad:
#13 - 6 juli 2007 20:19
Så mycket kunskap samlat under ett och samma domännamn. OCh det bästa av allt, det finns inga sura jävlar! Bara en massa hjälpsamma mer eller mindre kunniga personer på alla dessa områden som fiskeriet berör.

Utan tvekan det bästa forumet jag stött på under min tid.

//C

Annons