[QUOTE=Maethor]Jo men det är första gången som jag köpte och pratade med dom i affären. Jag var till Luleå och passade på att gå in på djuraffären där, och jga kan säja som så att det är sista gången jag köpte något där.
Och jag som tyckte att dom var otrevliga här hemma, men det fanns faktiskt någon som var värre! :)
Här hemma är det inte så lätt att byta affär eftersom det bara finns två och bara en av dom säljer hundmat.[/QUOTE]
Jag har också försökt säga i dem i Luleå att de ger fel skötselråd. Man får skötselråd för japansk istället för kinesiskt. Spelar dock ingen roll då det står att man ska ha doppvärmare, 24 grader i vattnet etc etc ändå. Förstår inte var de får sina skötselråd ifrån. Sen var jag tvungen att köpa någon torkad mossa som man skulle blöta upp om jag ville köpa någon salamander. Den var dyr och så fick jag ändå slänga allt för det luktade mögel :P Enda bra saken är väll att man måste ha legg om man ska handla där, och så tycker jag ändå att djuraffären i Luleå är bättre än den i Boden.