Hittade häromdagen en zebra hona som mer såg ut som en sköjstjärt när man såg ögonen på henne :confused:
hon verkade inte må så bra så hon fick bli nackad ganska snart efter den uptäckten, hittade även en hande som simma som en dåre, liksom full speed in i allt möjligt, han fick åxå flytta till högre makter.
frågan är om någon vet va det var för nått? om jag skall bli orolig att fler får samma problem.
dom ända andringarna jag gjort är att möblera om lite och planterat lite nya växter, putta i en till rot med.Otroligt nog så sjönk den efter å ha badat bara i 5 dagar:p
men det där med dom utstående ögonen var lite läskigt, lite som dom var påväg ut ur ögonhålorna, men inte så mycket att man såg blod eller så.
Det var liksom som dom vart förstora.himla mysko ialf
har inte sett någon annan med liknande problem, dock tror jag att jag köpt något gamla zebror, men dom har ynglat av sig så det finns nya att stoppa i:D
men någon av yngel är missbildade, ser ut som en måsvinge eller karp eller ja nå annat för den har nå knix på ryggen.Men den simma så fint och äter å verkarinte lida av det.
usch ja.... vad kan nu ha drabbat dom....
/eva