JÄTTESTOR white-logga

admin
Christian Alfredsson
#1 - 14 januari 2005 19:32
Deathdealer har också fixat den vanliga Zoopetfisken. Lite dropdownmenyer så blir det nog riktigt bra.
#2 - 14 januari 2005 19:33
Mycket läckert!! :)
#3 - 14 januari 2005 19:36
Ja, är det inte stiligt så säg =)
#4 - 14 januari 2005 20:21
Att Deathdealer var duktig har jag misstänkt länge, men nu har han verkligen lyckats. Mycket snygg loggo. All heder åt hans arbete med att förbättra Zoopet.

Guy
#5 - 14 januari 2005 21:29
Den var verkligen jättesnygg! Fast är det inte något med blicken... den där ser inte lika oskyldigt snäll ut som den gamla zebran. Den här ser ut att ha mer personlighet! :cool:
#6 - 14 januari 2005 21:35
ja, och den ser ju nästan ut att ha huggtänder... förklädd vampyrpleco? ;-)
Men den är snygg!

[QUOTE=Millie]Den var verkligen jättesnygg! Fast är det inte något med blicken... den där ser inte lika oskyldigt snäll ut som den gamla zebran. Den här ser ut att ha mer personlighet! :cool:[/QUOTE]
#7 - 14 januari 2005 23:46
Ost?

Ähm, jag får nog lov att erkänna att jag vid första anblicken tänkte "men varför har de lagt en ostbild bakom malen"... :eek: Såg inte att det var gula bubblor, trodde det var gula hål... :o Jo, jag är färgblind, men trodde inte att det var illa
#8 - 15 januari 2005 12:05
Hos mig är det bara ryggfenan som syns :(
#9 - 15 januari 2005 12:42
Hos mig är det bara ryggfenan som syns :(

Hos mig också....så var det även med förra Zoopetfisken.
Jag måste stänga av Adblock för att sidan ska se normal ut.
#10 - 15 januari 2005 12:54
Måste hålla med dig Lenita,den liknar verkligen en ost,ser riktigt god ut också eller hur? :) Malen är ett litet mästerverk,riktigt bra gjort.
#11 - 15 januari 2005 12:55
[QUOTE=muppins]Hos mig också....så var det även med förra Zoopetfisken.
Jag måste stänga av Adblock för att sidan ska se normal ut.[/QUOTE]
Tack ,det funkar om jag stänger av adblock :)
Men jag hade inga problem med gamla zoopet.
#12 - 15 januari 2005 13:16
Loggan kanske skulle se mindre ut som en ostbit om man gjorde grunden i grå/blå ton [?]
Mv Sollan
#13 - 15 januari 2005 13:35
[QUOTE=Solen]Loggan kanske skulle se mindre ut som en ostbit om man gjorde grunden i grå/blå ton [?]
Mv Sollan[/QUOTE]Håller med solen att en annan ton hade varit bättre en i blå/grå/grön kanske.

Malrn är rent ut sagt skit läcker!

Fasiken vad duktig han är!
(vågar inte skriva namnet för då stavar jag väl fel)
#14 - 15 januari 2005 13:53
[QUOTE=Marie J]Malen är rent ut sagt skit läcker!
Fasiken vad duktig han är!
(vågar inte skriva namnet för då stavar jag väl fel)[/QUOTE]

Jag instämmer tillfullo, en del har helt enkelt anlag för det estetiska och vissa inbegripen mig själv kan bara njuta av era konstverk... Tack deathdealer du e [:-61]

Stavningen får du ta för vad den är det var länge sedan jag slutade skolan ;)
Mv.Sollan
Kjell Fohrman
Administrator
#15 - 15 januari 2005 14:16
[QUOTE=Solen]Loggan kanske skulle se mindre ut som en ostbit om man gjorde grunden i grå/blå ton [?]
Mv Sollan[/QUOTE]
Vi får ta en tankeställare om vi skall byta färg - den var faktiskt ursprungligen blåaktig, men vi tyckte att den då blev lite för lik ciklid.se så vi bytte färg.
Men vi får kanske tänka om - men annars är faktiskt ost rätt gott:D
#16 - 15 januari 2005 14:28
Jag hade ingen tanke på ost innan och när man tänker på det kanske man kan få det till ost, men den är ju skitsnygg så ändra inte för mycket.
#17 - 16 januari 2005 01:39
Jättesnygg!

Jasså det var här tråden om Zoopetmalloggan huserade :rolleyes: Jag måste ju bara skriva att den är så in i he-e snygg så det är knappt sant :D . Snacka om personlighet. Otroligt snyggt tecknad :D
#18 - 16 januari 2005 10:07
fasen va roligt att det uppskattas!!! :-)
Det fanns många tankar och förslag bakom headern och loggan innan denna valdes! Första förslaget var faktiskt med blå bakgrund, men som Kjell skriver så tyckte herrarna att detta påminde lite för mycket om Ciklid.se!
Sen valdes "guldtonen" i bakgrunden!

Jag är lite nyfiken på vilken typ av web-läsare ni har som inte ser loggan fullt ut och om ni kör på Mac eller PC?!?!?

Jag ser bara halva loggan jag med...stör mig mycket 'skrattar*

Näääää - det finns ingen koppling till vampyrer (kollat utkastet på min sida?)! *asg*

Jag kommer fortsätta och "utveckla" loggan och utseendet på siten tillsammans med Christian och Kjell, så länge som dom anser att jag bidrar!
Så vi får väl se hur sluresultatet blir!!!!

Puss på Er....Deathdealer
admin
Christian Alfredsson
#19 - 16 januari 2005 10:08
Puss på dig oxå. Ni kan inte ha programvara som slår av banners. Stäng av den så funkar det ;-)
#20 - 16 januari 2005 10:13
Jag kör med Firefox ( pc ) och med Adblock på så ser jag bara halva malen.
Men det gör inte så mycket...jag vet ju hur den ser ut nu.
Men jag hoppas att ni ändrar det så att det funkar även om man råkar ha Adblock igång.
Det gjorde det nämligen på gamla Zoopet. ( hela malen syntes alltså )
#21 - 16 januari 2005 11:53
Maltröja!

Tänk om man skulle kunna skriva ut loggan med mal och "ostbit" och trycka den på en tröja :p Då kunde vi alla Zoopetare känna igen varandra på t ex auktioner mm [:-59]
Kjell Fohrman
Administrator
#22 - 16 januari 2005 12:14
[QUOTE=Sonja]Tänk om man skulle kunna skriva ut loggan med mal och "ostbit" och trycka den på en tröja :p Då kunde vi alla Zoopetare känna igen varandra på t ex auktioner mm [:-59][/QUOTE]
Så kommer det att bli - när vi fått igång alla nya funktioner.

Annons