Min javamossa har blivit brun och håller på att tyna bort, vet inte vad som är fel.
Och min hygrophila polysperma har stannat upp i växt efter att ha växt sjukt fort, resten av växterna mår bra och växer på
lagazz skrev:Kollade just något reklamblad ifrån Arken Zoo. Hade billig Easycarbo. [Nu lär detta inlägget försvinna snabbare än satan, då moderatorn på detta forumet är masochistisk vad det gäller reklam, USCH]
Pytsa i en skvätt, och rigga upp något DIY CO2 mäskanläggning. Fördelen med mäsk, är att när den slutat jäsa, kan du alltid bränna HB på den [Nu är inlägget garanterat att bli borttaget. Tipsa folk om att bränna hembränt, Nej Usch]
Anyway. Lycka till.
Jag sätter mina javamossor lite i skuggan, då tycker jag de blir finast och jag vägrar hålla på med pmdd och Co2 för det tråkar ut mig[:-14] Men jag tillsätter en skvätt TMG vid vattenbyte!angbwa skrev:Min javamossa har blivit brun och håller på att tyna bort, vet inte vad som är fel.
Och min hygrophila polysperma har stannat upp i växt efter att ha växt sjukt fort, resten av växterna mår bra och växer på
lagazz skrev:Någon som kan tipsa på vart man kan köpa alkolås till datorn[:o] Sorry för attacken, hehe