Naugthy skrev:kan jag har dom i mitt 35 L? ska jag lägga i platysarna och guppysarna i pappas akvarium eller ska jag lta dom vara kvar där i?
Naugthy skrev:jag har ingen 54 litare och jag pallar inte att flytta all fisk igen. dom går i 450 litarn och det är väldigt många fiskar där i som är extremt snabba så det är nästan ett helt dagsjobb att flytta fiskarna. dessutom i pappas akvarium så går det ganska små fiskar som kommer att bli uppätna om jag lägger i alla dom stora fiskarna. det är bra balans i mitt 35 liters. inte ett enda dödsfall sen jag starta upp akvariet i våras.
Naugthy skrev:jag vill inte anväda en sån eftersom det typ är 300 yngel så det skulle bli ganska proppfullt i den.
Ibanez skrev:jo.. men rekar icke en sådan.. inte så hälsosamt för en fisk under såpas lång tid.. ja du har väl inget annat alternativ än att flytta över dem te ditt 35 liters o hoppas på det bästa, naughty :)
Stoffe.B skrev:
Åf*n :O Så ynglen kan inte växa normalt eller ?(om man säger att man har kanske 5 yngel)
naughty skrev:
men nu är frågan hur ska jag fånga upp dom på bästa sätt? För dom är nästan genomskinliga och det ligger en massa skräp på botten som ser ut som små yngel.