Raggsockan skrev:Hur lyckades du med det?
Patrik Steen skrev:Lite kaffe har ingen dött av det är bara nyttigt både för kropp och själ...Ha Ha...ditt kar är så stort att det ska nog inte vara nån fara man kanske ska göra ett vattenbyte inte för det fösvinner men det drygar ur det.
Jag vet inte hur många gånger det har ramlat ner ölburkar i mitt kar men det är klart det är ju nyttigare än kaffe:DOlof Loklint skrev:- Hehe! Man kände sig som ett fån i alla fall. Men vattnet blev inte ens missfärgat:)
Patrik Steen skrev:Jag vet inte hur många gånger det har ramlat ner ölburkar i mitt kar men det är klart det är ju nyttigare än kaffe:D
tobias.nero skrev:Nina det är inte sant, det är bara något tjejer säger för att ha något att vara bättre på :p *skämt*
Nina82 skrev:Hej... Killar!!
Ni ska inte göra två saker samtidigt. Vet ni inte det :D
Drick först kaffet och rota sen i akvariet ;)
Gaffel skrev:Nästa omedelbara fråga måste ju i så fall bli hur många % akvarievattnet blev på med en 37'a renat utspädd i 170 liter vatten.. ..va sa pappsen?[B)]
0422 skrev:Ouch, kan inte vara så lyckat. Det är kräkmedel i det, spydde fiskarna? Eller dog de direkt?
0422 skrev:Va? Vem fan gör sådant frivilligt? Jag menar, ok om det är en olyckhändelse, men med mening? :S
eriahl skrev:Det där är välan ändå att göra saker och ting i fel ordning
0422 skrev:Heum, bara jag som undrar hur fiskarna reagerade på kaffet? :p
Narii skrev:Well... Ungen gick in i vårat kök hitta flaskorna gick till mitt kar o hällde ner allt :/ va försent när ja kom in... Sen efter nån stund råka hans morsa gå förbi o hon såg flaskorna.. sen tog hon ungen ropa på hans farsa o dom bara stack.. Inte fick man ens ett sorry..
Olof Loklint skrev:- MEN! Vet du var deras brevlåda bor! Fyll den med kattbajs!
Gaffel skrev:min fråga är väl snarare vafan ungjäveln samt hans mamma gjorde innanför din ytterdörr utan din kännedom..
Narii skrev:Haha!! bra lösning. Kan tyvärr bara fixa sniglar. :p
Olof Loklint skrev:- Vi kan säkert samla ihop lite kattbajs bland oss här på Zoopet. Har även tre hundar som kan bidra med lite odörspridande avfall :) Får vi bara adressen till marodörerna så kan vi börja "spamma" små fina bruna kuvert fyllda med skit :)
- Som avsändare kan vi skriva: FFMR (FiskFrontMotRödsprit)
Nina82 skrev:Som sagt, alla barn hittar på nåt skit nån gång :) Synd bara att det skulle kräva fina fiskars liv :(
Själv råkade jag och min bror tömma en stor tank med diesel hos grannen när vi var små [:o]. Vi rymde till skogs och vågade inte komma hem förrän till kvällen :p
mayday skrev:Det kan ni inte tjejer heller.
ni kan inte ha "umgänge" o ha ont i huvudet samtidigt de kan i alla fall vi killar
Olof Loklint skrev:Undrar om någon någonsin kommer att söka i forumet efter "kaffe i akvarievatten"?
Olof Loklint skrev:- Hehe! Man kände sig som ett fån i alla fall. Men vattnet blev inte ens missfärgat:)