kakadua ska dom se ut så?

#1 - 17 mars 2006 11:53
jag såg några kakaduor på en djur affär här i svedala men dom kakaduorna var lite röda på magen o lite skygga och dom såg inte ut som den på arbetsbeskrivningen men det var säkert kakaduaciklider fast dom hade inte så mycket färger(kanske var skrämmda) dom kosta 35:- för en kan vara värt att prova 3 st eller:confused: :p :)

/stefan;)
#2 - 17 mars 2006 12:18
[quote=_stiffe_]jag såg några kakaduor på en djur affär här i svedala men dom kakaduorna var lite röda på magen o lite skygga och dom såg inte ut som den på arbetsbeskrivningen men det var säkert kakaduaciklider fast dom hade inte så mycket färger(kanske var skrämmda) dom kosta 35:- för en kan vara värt att prova 3 st eller:confused: :p :) /stefan;)[/quote]

Kakaduor som är röda på magen och kostar 35:-/st? :confused:
Om du går in på www.Apistogramma.com så ser du alla färgvarianter av Apistogramma cacatuoides. Liknar dom några där?
#3 - 17 mars 2006 13:35
[quote=Birgitta W]Kakaduor som är röda på magen och kostar 35:-/st? :confused:
Om du går in på www.Apistogramma.com så ser du alla färgvarianter av Apistogramma cacatuoides. Liknar dom några där?[/quote]

men jag ska köpa karet nu på lördag o slänga i lite växter o fixa ph'n sen skulle man vänta cirka en vecka o då blir det lagom att slänga i fiskarna och jag ska till zoogiganten nästa helg o kolla tror jag köper kakaduorna där

föresten någon som vet om zoogiganten har kakaduor har bara hörttalas om det:confused: :p

/stefan:p ;) trevlig helg:D
#4 - 28 januari 2007 20:45
hur har det gått stiffe hittat nån kakaduer?
#5 - 29 januari 2007 17:44
De har inte blandat ihop dom med typ paletter eller fjärilar?

Annons