Varför, kan jag inte se en del filmer som läggs upp i trådarna:confused:. Detta "fenomen" har pågått sen kanske en månad tillbaka - filmerna är inte "klickbara"...väldigt irriterande är det.
//Inger
Fanbyalperna skrev:Flash är ett vanligt format på YT. Se till så att din flashspelare är uppdaterad. Kolla på http://www.adobe.com/support/flashplayer/downloads.html
gullefjun skrev:Varför, kan jag inte se en del filmer som läggs upp i trådarna:confused:. Detta "fenomen" har pågått sen kanske en månad tillbaka - filmerna är inte "klickbara"...väldigt irriterande är det.
//Inger
hannesc skrev:men vad är det som händer när du klickar på länken?
PiaJo skrev:Är "filmrutan" helt svart? om ja, kan du klicka i nederkanten så att du kan öppna den i helformat typ?
Jag hade detta problemet i höstas ett tag och öppnade jag till helbild så såg jag filmen men inte när den var i litet format i tråden.
gullefjun skrev:Elektronikfreaks YT-länk funkar helt plötsligt, men annars är det som vanligt. Fick gå tillbaka till IE, eftersom datorn blev helknäpp.
Jag kunde inte skriva inlägg här - inte en bokstav kom fram, å jag fattar ingenting:confused:.
Nu struntar jag i det här, tack alla som försökt hjälpa mig:).
//Inger
hannesc skrev:YT-länkar ska ju bli filmklipp i inlägg. inte länk
Fanbyalperna skrev:Det kan vara något script som inte är aktiverat eller så spärrar brandvägg eller virusprogram. Kör själv Firefox, men jag har för mig att man i IE kan lägga till "säkra sidor i inställningarna". Prova att lägga till YT där. Något fel på datorn är det nog inte, utan det är bara en inställningssak, när de uppdateringarna är inladdade. Kan vara klurigt att komma på vad. Man måste in och kolla på flera ställen.